مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کاشی سنتی گیلان

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت انتخاب کاشی سنتیخرید آنلاین کاشی سنتی گیلان

دقت عمل و حساسیت تولید کنندگان ایرانی منجر شد تا محصول تولیدی آن ها از درجه بندی کیفی بالایی برخوردار باشد و با داشتن جلوه ای شیک و ظاهری زیبا، دارای قیمتی مناسب نیز باشد و این عوامل دست به دست هم دادند تا مشتریان زیادی در بازار های خارجی دیگر کشور ها خواهان خرید کاشی از تولید کنندگان ایرانی شوند و به این ترتیب سهم صادرات کاشی سنتی گیلان روز به روز افزایش پیدا کند.

علت انتخاب کاشی سنتی

صنایع دستی و تولیدات اقلام هنری یکی از فعالیت هایی است که از گذشته در میان ایرانیان رواج داشته است و روز به روز با گسترش یافتن این صنعت محصولات کاربردی تر و خاص تری تولید و به بازار عرضه می شوند.

یکی از محصولاتی که یکی از موفق ترین تولیدات هنرمندان مستعد ایرانی به شمار می رود و روز به روز از توجه و استقبال بیشتری برخوردار می شود انواع کاشی های سنتی به خصوص کاشی سنتی گیلان می باشد.

این کاشی ها در مجهز ترین تولیدی ها و با استفاده از اصولی ترین روش ها تولید می شوند و طی هر فرایند تولید آن نیروی انسانی مجرب و کاربلدی روی درجه بندی و استاندارد بودن آن نظارت مستقیم دارند تا محصول نهایی با بهترین کیفیت وارد بازار شود.

تولید کنندگان کاشی سنتی گیلان با جذب طراحان کاربلد و توانمند ایرانی نیز اقدام به طراحی این کاشی ها در چندین سبک مختلف با رنگبندی های متنوع نمودند تا این محصول مورد پسند سلایق گوناگون قرار بگیرد.

برش کاشی های سنتی گیلان در ابعاد و اندازه های مختلفی انجام می گیرد و هم چنین در بسیاری از موارد برش آن ها در اشکال هندسی مختلف صورت می پذیرد.

خرید آنلاین کاشی سنتی گیلان

با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی حاکم بر جامعه و افزایش فعالیت ها و شغل های بیرون از منزل، بسیاری از مشتریان امکان خرید حضوری و مستقیم را از دست دادند و به خرید غیر حضوری روی آوردند.

تولید کنندگان و عرضه کنندگان کاشی گیلان نیز دست به کار شدند و فروشگاه های اینترنتی ‌و آنلاین معتبری را راه اندازی نمودند و انواع مختلف کاشی را در آن ها موجود کردند.

هم چنین آن ها اطلاعات مفیدی درباره ویژگی ها و قیمت محصول روی این صفحات بارگذاری کردند تا مشتریان با مطالعه آن ها به صورت کامل بر محصول احاطه داشته باشند و بتوانند محصول مورد نظر خود را در بازه زمانی اندک دریافت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید