مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کاشی هفت رنگ یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرایند تولید کاشی هفت رنگ یزدفروشگاه کاشی هفت رنگ یزد

کیفیت بی نظیر در کنار قیمت استثنایی کاشی های سنتی به ویژه کاشی های هفت رنگ یزد به سرعت موجب محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان گردید و جلوه بی نظیر و زیبای این کاشی ها منجر شد تا علاوه بر بازار داخلی، عده بسیار زیادی در بازار های خارجی دیگر کشور ها نیز خواهان خرید و استفاده از این محصول از تولید کنندگان ایرانی شوند و به این ترتیب سهم صادرات کاشی هفت رنگ یزد روز به روز گسترش یافت.

فرایند تولید کاشی هفت رنگ یزد

مواد اولیه استفاده شده هنگام تولید کاشی تاثیر بسیار زیادی در تعیین ویژگی ها و قیمت محصول دارد امری مهم از سوی تولید کنندگان نیز محسوب می شود و آن ها همواره هنگام انتخاب ترکیبات کاشی دقت و حساسیت بالایی دارند.

در فرایند تولید کاشی هفت رنگ یزد که با نام کاشی خشتی نیز به فروش می رسد تولید کنندگان با دقت بالا مواد اولیه درجه یک و مرغوبی را خریداری کرده و آن را با استفاده از مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار آلات مخلوط نموده اند.

هم چنین تولید کنندگان در آزمایشگاه های مجهزی همواره از برقراری تعادل میان مواد شمیایی مختلف موجود در ترکیبات کاشی اطمینان کسب کردند و سپس آن را با بهترین شیوه ها در اختیار مشتریان قرار دادند.

طراحان مستعد ایرانی نیز دست به کار شدند تا با ایجاد نقش و نگار های سنتی و زیبا روی این کاشی ها محبوبیت آن ها را چندین برابر کنند و آن را در رنگبندی ها و طرح های مختلف وارد بازار نمایند.

از کاشی هفت رنگ یزد که یکی از بهترین کاشی های سنتی می باشد طی ساخت و ساز های سنتی و حتی مرمت و بازسازی مکان های عمومی و تاریخی استفاده می شود.

فروشگاه کاشی هفت رنگ یزد

تولید کنندگان کاشی یزد پس از اتمام فرایند تولید دست از تلاش نکشیده و تلاش خود را در جهت ایجاد روش های آسان برای خرید محصول ادامه دادند.

آن ها مراکز فروش و فروشگاه های متعددی را در شهر های مختلف تاسیس کردند و این محصول کاربردی را در مقادیر عمده و انبوه در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دادند.

در این روش مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را بدون واسطه دریافت کنند و علاوه بر این شاهد تنوع بالای آن در مدل های مختلف باشند و با انتخابی پر بازده بتوانند خریدی پر سود و رضایت بخش را تجربه کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید