مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان کاشی سنتی در تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با کاشی سنتی با بهترین کیفیتجدیدترین قیمت کاشی سنتی در تبریز

صادرکنندگان کاشی سنتی تبریز به دلیل اینکه تولیدات مرغوب و درجه یک را جهت امر صادرات به کار می گیرند، موجب رضایت تمام مشتریان بوده اند و در واقع به جایگاه ویژه ای در بازار های بین المللی دست پیدا نموده اند؛ طبعا در این صورت گزینه ای مناسب جهت خرید انواع کاشی مرغوب می باشد.

صادرکنندگان کاشی سنتی در تبریز

آشنایی با کاشی سنتی با بهترین کیفیت

آشنایی با کاشی سنتی با بهترین کیفیت هنر کاشی کاری در ایران قدمتی چندین هزار سال دارد. اگر آجر های لعاب دار دوران باستان را نخستین کاشی های ایرانی بدانیم قدمت هنر کاشی کاری در ایران به اواخر هزاره ی چهارم قمری می رسد.‌ در چند هزار سال پیش برای تزئین بنا ها در روم قدیم و یونان باستان استفاده از نوعی کاشی به نام موزاییک متداول بوده است.

آشنایی با کاشی سنتی با بهترین کیفیت می تواند انتخاب رار برای افراد راحت نماید. کاشی سنتی شامل کاشی های هفت رنگ، کاشی معرق و کاشی معقلی است که توسط دست هنرمندان سراسر کشور تولید می شود. این محصول در طی زمان با تغییرات و تحولاتی رو به رو گردیده است، در سالیان گذشته از این هنر بیشتر در ساخت مساجد، حسینیه ها، تکایا و آرامگاه ها استفاده می شده، ولی امروزه در معماری مدرن کاربردهای بیشتری پیدا کرده است.

کاشی های سنتی علاوه بر زیبایی بی نظیر دارای استحکام بسیار زیادی می باشند به طوری که طی چندین قرن بر روی آثار باستانی پا برجا مانده اند. روش ساخت کاشی معرق در عین سادگی ظرافت و هنر بسیاری می طلبد. ابتدا نقشه و طرح کاشی آماده می شود و سپس قطعات کاشی های شکسته و رنگی را بر طبق نقشه کنار هم می چینند و با گچ، منافذ و درزهای بجا مانده در بین کاشی ها را پر می کنند. بعد از سفت و محکم شدن آن، کاشی آماده نصب در محل مورد نظر می باشد.

جدیدترین قیمت کاشی سنتی در تبریز

جدیدترین قیمت کاشی سنتی در تبریز امروزه تقاضا در رابطه انواع مصالح ساختمانی افزایش پیدا کرده چرا که آمار ساخت و ساز نیز بیش از پیش بالا رفته است. در این میان انواع کاشی از جمله نمونه های سنتی نیز بسیار مورد تقاضا واقع شده اند. آنچه بیشتر از هر موضوعی برای متقاضیان حائز اهمیت است، قیمت نهایی و دقیق محصولات می باشد.

این مجموعه با فعالیت گسترده در حوزه فروش انواع کاشی، توانایی ارائه جدیدترین قیمت کاشی سنتی در تبریز را دارد از این رو افراد می توانند استعلام قیمت کالای مورد نظر را به راحتی انجام دهند و بر این اساس به تصمیم گیری بپردازند.

با توجه به غیرحضوری بودن روش فروش کاشی ها، در خانه و محل کار نیز می توان سفارشات خود را به ثبت رسانید و در محل مورد نظر تحویل گرفت. با این حال افراد دغدغه ای از بابت محدودیت های مکانی و زمانی نخواهند داشت و سهولت در دسترسی را تجربه می نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید