مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده عمده کاشی هفت رنگ شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

منظور از کاشی هفت رنگ چیست؟پخش مستقیم کاشی هفت رنگ شیراز

صادرکننده عمده کاشی هفت رنگ شیراز این محصولات را به صورت عمده به دیگر کشورهای همسایه صادر نموده و موجب سودآوری بالایی برای خود و کشور می‌ شود، این صادر کننده برای صادرات کاشی‌ های هفت رنگ این کالا را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری نموده و آن ها را با سود بیشتری به بازارهای بین المللی عرضه می نماید. معمولاً کاشی های صادراتی با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده و دارای ظاهری خاص و زیبا می باشند.

صادر کننده عمده کاشی هفت رنگ شیراز

منظور از کاشی هفت رنگ چیست؟

منظور از کاشی هفت رنگ چیست؟ کاشی هفت رنگ کاشی می باشد که بیشتر در مساجد و مقبره ها مورد استفاده قرار می گیرد و از شهرت بالایی در جهان برخوردار می باشد. این کاشی ها که به کاشی های خشتی چهارگوش نیز معروف هستند دارای ابعاد گوناگون بوده که به رنگ سفید می باشند و در کنار هم با اصول خاصی چیده می‌ شوند.

طرح‌ و خط های تهیه شده بر روی این کاشی ها با استفاده از گرده زغال می‌ باشد و با استفاده از اکسید منگنز قلم گیری می گردند و با رنگ های مختلف و با حرارت پایین این کاشی ها رنگ‌آمیزی شده و دوباره به کوره رفته و آماده نصب می‌ شوند.

معمولاً رنگ متداول در این محصولات عبارت است از رنگ‌های سفید، سیاه، فیروزه ای، قرمز، لاجوردی، زرد و حنایی که بیشترین میزان استفاده از این محصولات در مقبره های تاریخی می باشد. باید بدانید که شما می‌ توانید این نوع محصولات را نیز در منازل خود اگر می‌خواهید مکانی خاص را داشته باشید استفاده نمایید.

پخش مستقیم کاشی هفت رنگ شیراز

پخش مستقیم کاشی هفت رنگ شیراز در مرکز پخش کاشی رنگی شیراز این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری می‌ شوند و با حذف دلالان و واسطه ها که موجب دست به دست شدن این کالاها و افزایش قیمت آن می‌ گردند به قیمت درب کارخانه به شما عزیزان عرضه می گردند.

قیمت این محصولات توسط اتحادیه فروش انواع کاشی و سرامیک مشخص می‌شود و فروشندگان موظف هستند این کالاها را بر اساس نرخ تعیین شده به فروش برسانند. این مرکز فروش با در نظر گرفتن توانایی و قدرت خرید مردم برای خرید این محصولات کاشی ها را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می نماید و همین امر سبب شده است که به عنوان برترین فروشنده این کالا در کشور شناخته شود و از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان دارای چندین نشان برتر گردد.

اگر شما نیز از خریداران این کالاها هستید می توانید با مراجعه به این مرکز کاشی های صادراتی را هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید