مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کنندگان کاشی سنتی هفت رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های کاشی سنتی هفت رنگعرضه کنندگان کاشی هفت رنگ

کاشی سنتی هفت رنگ ایرانی با داشتن کیفیتی ویژه در کنار ویژگی ها و کاربرد های منحصر به فرد خود توانست علاوه بر بازار داخلی، مشتریان زیادی را در بازار های خارجی دیگر کشور ها جذب کند و به این ترتیب سهم صادرات بالایی را به خود اختصاص دهد که در این شرایط همت و تلاش بی نظیر صادرکنندگان کاشی سنتی هفت رنگ منجر شد تا این محصول در مقادیر عمده در بازار های خارجی دیگر کشور ها نیز به فروش برسد.

طرح های کاشی سنتی هفت رنگ

انواع کاشی و سرامیک که از اقلام ضروری و اساسی طی هر ساخت و ساز به شمار می روند به منظور انجام فعالیت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند و با کیفیت بی نظیری که دارد طی هر استفاده بیشترین بازدهی را برای مصرف کننده ایجاد می کند.

یکی از مرغوب ترین و پر مصرف ترین کاشی های موجود در بازار کاشی هفت رنگ می باشد که این کاشی زیر مجموعه انواع مختلف کاشی های سنتی می باشد.

فرایند تولید کاشی هفت رنگ با توجه به اصولی ترین روش ها و تحت بررسی نیروی انسانی دقیق و کاربلد صورت گرفته است به همین دلیل این محصول از مقاومت بالایی برخودار است و طی استفاده از خود دوام و ماندگاری زیادی نشان می دهد.

کاشی های هفت رنگ در دست طراحان و هنرمندان مستعد ایرانی دارای نقش و نگار هایی ویژه در سبک های متنوع گردیده اند و با رنگبندی های فراوان وارد بازار شده اند.

از این کاشی ها به منظور دیوار پوشی و کف پوشی بنا های متعدد تاریخی و سنتی و یا مرمت و بازسازی واحد ها و بنا های عمومی استفاده می کنند و با این کار جلوه ای بی نظیر و چشمگیر به مکان مورد نظر می بخشند.

عرضه کنندگان کاشی هفت رنگ

تولید کنندگان کاشی هفت رنگ با ارائه این کاشی ها به عرضه کنندگان این محصول بهترین و مناسب ترین شیوه ها را برای خرید مشتریان ایجاد نمودند تا آن ها با توجه به وقت و شرایط در دسترس خود بهترین روش را انتخاب کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول مورد نظر دست پیدا کنند.

آن ها مراکز فروش مجهز و معتبری را احداث کرده و تیم فروش ماهر و کاربلدی را در این مراکز مستقر ساختند تا همواره پاسخگوی سوالات مشتریان درباره ویژگی ها و قیمت محصول باشند و بتوانند آن ها را از خریدی رضایت بخش و پر سود بهره مند سازند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید