مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده کاشی سنتی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کاشی سنتی چیست؟صادرکننده عمده کاشی سنتی اصفهان

کاشی سنتی اصفهان یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین نمونه های کاشی ایرانی است که بیشترین استفاده را در ساخت اماکن مذهبی و تاریخی داشته و دارد. تعداد زیادی کارخانه تولید کننده کاشی سنتی در اصفهان فعالیت دارند که عرضه عمده کاشی به بازار سراسر کشور و بازارهای خارجی را همیشه در برنامه کاری خود دارند. اصفهان قدمت بالایی در تولید کاشی سنتی دارد و به همین دلیل مخاطبان بسیار زیادی به کاشی سنتی اصفهان در سراسر جهان وجود داشته است.

عرضه عمده کاشی سنتی اصفهان

مشخصات کاشی سنتی چیست؟

مشخصات کاشی سنتی چیست؟ کاشی یکی از مصالح ساختمانی است که از لحاظ کاربرد قدمت بسیار بالایی دارد چون حتی قبل از اسلان نیز در ساخت خانه ها و اماکن مختلف از کاشی استفاده می شده ولی با ورود اسلام به جامعه بشریت کاشی به عنوان یک اثر ارزشمند هنری با تنوعی بیشتر طراحی و تولید شد که یکی از مهم ترین آنها نیز کاشی سنتی بوده است.

یکی از مهمترین مشخصات کاشی سنتی استفاده از طیف رنگی های متنوع آبی به ویژه رنگ فیروزه ای است که باعث می شود تا در مکانهایی که از این نوع کاشی استفاده میشود یک حس آرامش خاصی در مخاطبان ایجاد شود.

طرح و نقش های موجود در کاشی های سنتی نیز ترکیبی از آیات قرآنی و اشکال هندسی است که با توجه به طرحی که در کاشی مدنظر قرار دارد به صورت ترکیبی و یا به تنهایی از این نوع نقشها استفاده می شود.

قدمت بالای شهر اصفهان در ساخت کاشی های سنتی باعث شده تا بسیاری از افراد در کشور و خارج از کشور، این شهر را به عنوان قطب اصلی این محصول در ایران و حتی در جهان بدانند ولی به صورت کلی هنر استادکاران ایرانی در ساخت کاشی سنتی منحصر به فرد و خاص است.

صادرکننده عمده کاشی سنتی اصفهان

صادرکننده عمده کاشی سنتی اصفهان شهر اصفهان که مراکز تولیدی زیادی در حوزه انواع کاشی سنتی دارد و در کنار قدمت بالای این هنر در این شهر، سالیانه انواع مختلف کاشی سنتی در حجم های عمده و انبوه به سراسر جهان صادر می شود.

مراکز صادرکننده عمده کاشی سنتی اصفهان امروزه با استفاده از روشهای مدرن فروش توانسته اند بازارهای فروش خود را به صورت چشمگیری افزایش دهند و بتوانند کشورها و جوامع بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند.

کاشی سنتی به دلیل طراحی و نقش هایی که دارد علاوه بر اینکه یک مصالح ساختمانی است، در دکوراسیون و ظاهر مکانی که در آن استفاده می شود نیز اهمیت بالایی دارد و همچنان در بسیاری از کشورهای مختلف برای ایجاد فضای سنتی و قدیمی و همچنین علاقه مندان به این سبک، کاشی سنتی جایگاه بسیار بالایی دارد و قدمت شهر اصفهان در این هنر باعث می شود تا هر سال مخاطبان بسیار زیادی در خارج از کشور برای خرید این محصول وجود داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید