مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم کاشی سنتی تابلو

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت انتخاب کاشی سنتی تابلوبازار فروش کاشی سنتی تابلو

عرضه مستقیم کاشی سنتی تابلو به چندین دلیل به سود مشتریان و مصرف کنندگان می باشد که یکی از آن ها برخورداری مشتریان از سود بیشتر هنگام خرید می باشد زیرا اگر افراد به طور مستقیم بتوانند محصول دلخواه را از فروشندگان و عرضه کنندگان آن دریافت کنند، علاوه بر اینکه می توانند از کیفیت و سلامت محصول اطمینان کسب کنند، می توانند آن را با قیمتی مناسب تر نیز دریافت نمایند و سود بیشتری را از خرید خود داشته باشند.

علت انتخاب کاشی سنتی تابلو

 

نبوغ و استعداد بی نظیر هنرمندان و تولید کنندگان ایرانی منجر شد تا تنها طی مدت زمانی اندک چندین نوع مختلف از انواع کاشی و سرامیک وارد بازار شود تا پاسخگوی نیاز روز افزون مشتریان باشد و هم چنین بتواند با داشتن طرح ها و رنگبندی های متنوع مورد پسند هر سلیقه ای قرار بگیرد.

یکی از موفق ترین انواع کاشی های وارد شده به بازار، کاشی سنتی تابلو می باشد که پس از ورود به بازار به سرعت مشتریان زیادی را جذب کرده است و سهم فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

این کاشی ها را با دقت زیادی در تولیدی های مجهز ایرانی تولید می کنند و هنگام ساخت آن از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و آن را با ظرافتی چشمگیر پس از فراوری در اختیار مشتریان قرار می دهند.

افراد با قرار دادن این کاشی ها در قاب هایی زیبا تابلو هایی بی نظیر را ایجاد کرده و از آن به عنوان دکوری هنگام چیدمان و دیزاین کردن منازل و یا واحد های تجاری خود استفاده می کنند.

یکی از محبوب ترین طرح های کاشی تابلو، کاشی های سنتی می باشد که با نقش و نگار های تاریخی می تواند نمایانگر تاریخ و تمدن کشور نیز باشد.

بازار فروش کاشی سنتی تابلو

خرید و فروش کاشی سنتی تابلو طی چند سال متوالی همواره صعودی بوده است و امروزه نیز رو به افزایش می باشد و همواره بازار فروش آن از رونق بیشتری برخوردار می شود.

در نتیجه این امر تولید کنندگان و شرکت های فروش این محصول دست به کار شدند و روش های متعددی را برای دستیابی مشتریان به آن ایجاد نمودند به طوری که مشاوران فروش و تیم پشتیبانی ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان می باشند و آن ها می توانند با برقراری تماس تلفنی و یا ایجاد پیام در ‌وب سایت های فروش با تیم ما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم جهت خرید محصول را دریافت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید