مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم کاشی سنتی حوض

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از کاشی سنتی حوضدریافت کاشی سنتی حوض

فروشگاه کاشی سنتی حوض که توسط عرضه کنندگان و نمایندگی های فروش این محصول تاسیس شده است آن را در مقادیر بالا و در تنوع زیادی در طرح و رنگ و مدل در اختیار مشتریان قرار می دهد و به علت عرضه بدون واسطه مشتریان می توانند این محصول را با نازل ترین قیمت خریداری کنند و علاوه بر این از محصولی درجه یک و اصل برخوردار شوند.

موارد استفاده از کاشی سنتی حوض

استفاده از کاشی های سنتی حوض از گذشته های دور فرایندی رایج بوده است و با اینکه امروزه بافت و معماری ساختمان ها تغییر کرده و مدرن تر شده است، خرید و فروش این کاشی ها نه تنها کم نشده بلکه روند صعودی و افزایشی داشته است.

از کاشی حوض علاوه بر کف پوشی حوض ها و استخر ها، هنگام ساخت آبنما ها و دیوار پوشی و کف پوشی آن ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر ایجاد جلای ویژه، ماندگاری و دوام بالایی نیز در آن ها ایجاد می کنند.

این کاشی ها دارای مدل های مختلف در دو سبک سنتی و مدرن هستند که انواع مدرن آن از گذشته تا کنون سهم فروش بیشتری را نسبت به کاشی های مدرن به خود اختصاص داده اند.

همچنین کاشی کاشی های حوض در اشکال هندسی متفاوتی عرضه می شوند که هر یک جلوه ای خاص و منحصر به فرد دارد و به طور معمول در کف پوشی حوض ها و استخر ها از شکل های چند ضلعی آن استفاده می کنند.

مشتریان هنگام خرید باید به استاندارد بودن کاشی توجه زیادی داشته باشند به طوری که محصول مورد نظر آن ها باید دارای تاییدیه از سازمان استاندارد ایزو باشد زیرا این سازمان با فرایند های متعددی ویژگی های مختلف این محصول را می سنجند و آن را با بالاترین درجه بندی کیفیت عرضه می کنند.

دریافت کاشی سنتی حوض

مشتریان به منظور مشاهده نمونه کار و اطلاع یابی از روش های خرید کاشی سنتی حوض می توانند با تیم فروش و پشتیبانی خرید ما ارتباط گرفته و سپس با مشاهده وقت و شرایط در دسترس خود بهترین راه را انتخاب کنند.

مدل های مختلف کاشی سنتی حوض در رنگبندی های متنوع آن ها نیز دست مشتریان را هنگام خرید باز گذاشته است تا آن ها گزینه های زیادی پیش رو داشته باشند و با مشورت گرفتن از فروشندگان با تجربه بهترین انتخاب و بهترین خرید را با بازدهی بالا و سود بیشتر تجربه کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید