مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم کاشی سنتی سرویس بهداشتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات شیمیایی کاشی سنتیفروشگاه های عرضه کاشی سرویس بهداشتی

عرضه مستقیم کاشی سنتی سرویس بهداشتی و فروش آن به صورت مستقیم منجر شد تا مشتریان بتوانند آن را بدون واسطه دریافت کنند و در نتیجه آن را با قیمتی مناسب تر خریداری کنند و سود بیشتری را در کنار برخورداری از محصولی مرغوب و درجه یک کسب نمایند؛ در این روش آن ها می توانند شاهد طرح های متنوع این محصول باشند و هنگام خرید گزینه های مختلفی پیش رو داشته باشند.

ترکیبات شیمیایی کاشی سنتی

می دانیم که کیفیت و عملکرد هر محصول ریشه در نوع ساختار و مواد سازنده اش دارد؛ از این رو تولید کنندگان انواع کاشی نیز دقت خود را به سمت انتخاب مواد اولیه ویژه معطوف نمودند تا محصول آن ها با بهترین ویژگی و کیفیت تولید شود.

در ساختار کاشی سرویس بهداشتی از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و حساسیت تولید کنندگان هنگام ساخت این محصول چندین برابر است زیرا این کاشی ها به منظور دیوار پوشی یا کف پوشی حمام ها و توالت ها مورد استفاده قرار می گیرند و به همین علت در تمام مداوم با آب و سایر عوامل شیمیایی تخریب کننده مانند انواع شوینده ها می باشند و ترکیبات آن ها باید به گونه ای باشد که موجب افزایش سختی و مقاومت کاشی ها گردد و آن ها را مدت زمان طولانی بدون مشکل قابل استفاده قرار دهد.

تولید کنندگان ایرانی هنگام فرایند تولید کاشی سرویس بهداشتی مقادیر بالایی کلسیم به آن اضافه می کنند و با این کار موجب افزایش درجه سختی آن می شوند؛ هم چنین آن ها با استفاده از ترکیبات مخصوصی روی کاشی ها را می پوشانند تا آن ها در تماس به آب دچار ترک خوردگی و رنگ رفتگی نشوند.

فروشگاه های عرضه کاشی سرویس بهداشتی

تولید کنندگان کاشی پس از اتمام فرایند تولید دست از تلاش نکشیدند و باز هم در صدد ایجاد روش های آسان و قابل دسترس به منظور عرضه آن بودند.

آن ها فروشگاه های مجهز و معتبری را در شهر های مختلف و شعبه های متعدد تاسیس نمودند تا مشتریان بتوانند بدون واسطه و‌ به صورت مستقیم به محصول دلخواه دست پیدا کنند.

فروشندگان کاشی سنتی سرویس بهداشتی و مشاوران فروش مستقر در این مراکز نیز پاسخگوی دائمی سوالات و ابهامات مشتریان درباره ویژگی ها و قیمت محصول بودند تا آن ها خریدی مطمئن داشته باشند و با پرداخت هزینه دچار ضرر و زیان مالی نشوند و هم چنین با داشتن اطلاعات کامل بتوانند محصولی درجه یک را دریافت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید