مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم کاشی فیروزه ای ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی فیروزه ای ساده چگونه تولید می شود؟سفارش دهنده عمده کاشی فیروزه ای ساده

کاشی فیروزه ای ساده یکی از قدیمی ترین و زیباترین کاشی هایی است که می توانید در بازار پیدا نمایید، از این کاشی در اماکن مذهبی و تاریخی استفاده می گردد، این کاشی زیبایی خاصی به ساختمان ها می بخشد و رنگ آن نیز بسیار آرامش بخش است.

اگر قصد خرید عمده کاشی فیروزه‌ ای ساده را با قیمت مناسب داشتید حتما با مرکز عرضه مستقیم این محصول تماس داشته باشید تا بتوانید بدون واسطه این محصول را سفارش داده و تهیه نمایید.

عرضه مستقیم کاشی فیروزه ای ساده

کاشی فیروزه ای ساده چگونه تولید می شود؟

کاشی فیروزه ای ساده چگونه تولید می شود؟ انواع پارچه های با کیفیت در کارخانه هایی که به صورت تخصصی اقدام به تولید این محصولات می نمایند تولید می گردند، این کاشی ها با استفاده از تجهیزات تخصصی تولید می‌ گردند، مواد اولیه به کار رفته در تولید این کاشی ها تاثیر بسیار فراوانی در کیفیت این محصولات دارد.

یکی از پرکاربردترین کاشی هایی که در بازار عرضه می گردد کاشی فیروزه‌ ای ساده می باشد البته کاشی فیروزه نوع طرحدار نیز دارد که موارد استفاده مخصوص به خود را دارا است، در این بخش قصد داریم شما را با نحوه تولید کاشی فیروزه‌ ای ساده آشنا نماییم.

در قدم اول خاک مناسبی را که برای تهیه کاشی مورد نیاز است از معادن معتبر تهیه می نمایند، دانه های درشت این خاک ها را با استفاده از دستگاه های سنگ شکن ریز و خورد می نمایند تا استفاده از آنها به هنگام تولید کاشی آسان تر گردد.

درقدم بعدی دانه های ریز را آسیاب کرده و به آنها روان کننده می‌ افزایند تا ملات مورد نیاز ایجاد گردد، در قدم بعد به ملات ایجاد شده اسپری خشک کننده می زنند، پس از آن ملات را در قالب مخصوص ریخته و خشک می کنند پس از آن نیز لعاب مورد نظر را به ملات خشک شده می‌ افزایند و سرامیک را می‌ پزند.

سفارش دهنده عمده کاشی فیروزه ای ساده

سفارش دهنده عمده کاشی فیروزه ای ساده مشتری سفارش دهنده عمده کاشی فیروزه‌ ای ساده این محصول را در طرح مورد نظر خود انتخاب نموده و از لحاظ ابعاد نیز آن را مورد بررسی قرار می‌ دهد تا بتواند کاشی مورد نیاز خود را به راحتی سفارش دهد.

کاشی هایی که سفارش داده می‌ شوند باید کیفیت فوق العاده بالایی داشته باشند تا مشتریان از خرید خود رضایت کافی را داشته باشند، در هنگام سفارش این محصول به مشخصات کامل کاشی ها دقت داشته باشید و آنها را از لحاظ های مختلف مورد بررسی قرار دهید.

شما می توانید جهت سفارش آسان و بدون دردسر کاشی‌ های فیروزه‌ ای آن هم با قیمت های باور نکردنی با مجموعه ما که از عرضه کنندگان اصلی کاشی سفارشی فیروزه‌ ای در سطح کشور است تماس داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید