مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم کاشی هفت رنگ شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد اولیه برای تولید کاشی هفت رنگسفارش کننده بهترین کاشی هفت رنگ شیراز

کاشی هفت رنگ شیراز، از کاشی های سنتی ایرانی می باشد. این کاشی با برخورداری از طراحی منحصر به فرد، طرفداران زیادی دارد. چرا که به لحاظ هنری بسیار چشم نواز بوده و می تواند نقش موثری در زیباسازی فضا ایفا کند.

در همین راستا، مجموعه ما به عنوان مجموعه ای موفق، توانسته است با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار، عرضه مستقیم کاشی هفت رنگ شیراز را در دستور کار قرار دهد.

عرضه مستقیم کاشی هفت رنگ شیراز

مواد اولیه برای تولید کاشی هفت رنگ

مواد اولیه برای تولید کاشی هفت رنگ ویژگی‌ مهم کاشی هفت رنگ شیراز، تنوع رنگی آن است. این کاشی دارای رنگ‌ هایی مانند لاجوردی، فیروزه‌ ای، قرمز، قهوای، سیاه و زرد است.

برای تامین رنگ های کاشی، می بایست از مواد اولیه مرغوب استفاده کرد. از جمله این مواد، سنگ محمدی است. این سنگ که از معدنی به همین نام استخراج می گردد با برخورداری از عنصر کبالت، برای تولید رنگ لاجوردی به کار می رود.

از دیگر مواد مورد نیاز می توان به توفال مس اشاره کرد که در تولید رنگ فیروزه ای، کارایی قابل توجهی دارد. همچنین برای تولید رنگ فیروزه ای می توان از اکسید روی به همراه اکسید مس نیز استفاده نمود. از طرف دیگر، بی کرومات پتاسیم، تامین کننده رنگ قرمز کاشی بوده و از اکسید آهن برای رنگ های قهوه ای و مشکی استفاده می شود. همچنین رنگ زرد مورد نیاز برای کاشی به وسیله باریم تولید می گردد.

کاشی‌ های هفت رنگ شیراز، از دو قسمت خشت زیرین و رویه لعابی تشکیل شده‌ اند. خشت زیرین کاشی از خاک بنتونیت تشکیل شده و جنس رویه لعابی این کاشی، از شیشه و اکسید‌ های فلزی می باشد. این لعاب‌ ها که به صورت صاف و صیقلی دیده می‌ شوند به وسیله سنگ چخماق به عنوان منبع اصلی سیلیس تولید می شوند.

قابل ذکر است طرح های مورد نظر اعم از نقاشی های سنتی و اسلامی و همچنین رسم الخط های هنری، به وسیله ذغال به عنوان طرح اولیه کشیده می شوند.

سفارش کننده بهترین کاشی هفت رنگ شیراز

سفارش کننده بهترین کاشی هفت رنگ شیراز مجموعه ما به عنوان مجموعه ای پیشرو و موفق در زمینه ساخت کاشی هفت رنگ شیراز، مطابق با بهترین استانداردها در ارائه خدمات فعالیت می کند و با توجه به توان رقابتی در بازار، پتانسیل فروش به صورت انبوه را دارا می باشد.

تمامی مراحل فروش کاشی مبتنی بر ارائه بهترین کیفیت با قیمتی مناسب است تا جلب رضایت مشتریان به نحو شایسته فراهم گردد. از آنجا که قیمت هر متر کاشی با توجه به نوع طرح و رنگ متفاوت می باشد، به همین سبب برای اطلاع از قیمت و همچنین سفارش کاشی، از هم اکنون می توانید با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید