مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کاشی سنتی حوض

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف کاشی سنتیشیوه نصب کاشی حوض

عرضه مستقیم کاشی سنتی حوض به چندین دلیل برای مشتریان مزایا دارد و با سود همراه است که یکی از مهم ترین آن ها سود اقتصادی می باشد زیرا اگر آن ها محصول مورد نظر خود را بدون واسطه و از فروشندگان و عرضه کنندگان کاشی حوض دریافت کنند می توانند آن را با قیمتی مناسب تر و با کیفیت بهتر خریداری کنند و بیشترین بازدهی را از خریدی رضایت بخش داشته باشند.

خرید کاشی سنتی

انواع مختلف کاشی سنتی

تولید کنندگان ایرانی با تلاش های فراوان اقدام به تولید کاشی حوض در چندین نوع و طرح و مدل مختلف زدند که هر یک از آن ها با داشتن ویژگی هایی منحصر به فرد و جلوه ای خاص توجه عده محدودی را به خود جلب کردند.

این کاشی ها در دو نوع مات و براق عرضه می شوند که در رنگبندی های متنوعی به فروش می رسند که مشتریان با مشورت با فروشندگان و یا طراحان معماری می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

به طور مثال کاشی هایی که رنگ های تیره دارند فضایی کلاسیک و مرموز را ایجاد می کنند و به طور عمده به منظور کف پوشی و یا حتی دیوار پوشی استخر ها و فضا های جکوزی مورد استفاده قرار می گیرند؛ علاوه بر این رنگ های روشن این محصول طی استفاده موجب پر‌نور تر و بزرگ تر شدن فضای مورد نظر می شوند و با بازتاب نور زیبایی بی نظیری ایجاد می کنند.

مقاومت کاشی ها در برابر نفوذ آب و یا لغزش و تغییر دما نیز در برند ها و انواع مختلف آن متغیر می باشد که متقاضیان می توانند به طور‌ کامل با فروشندگان صحبت کنند و از ویژگی ها و قیمت محصول اطلاع یابند.

خرید کاشی سنتی

شیوه نصب کاشی حوض

یکی از مهم ترین عواملی که پس از کیفیت و قیمت قابل توجه است، نحوه نصب کاشی ها می باشد که فروشندگان در این زمینه نیز مشتریان را تنها نگذاشتند و آن ها را در این امر نیز راهنمایی کردند تا بتوانند با استفاده از شیوه های صحیح نصب بهترین بازدهی را از محصول خود داشته باشند.

در بسیاری از موارد کاشی های حوض با استفاده از چسب های مخصوص و محکمی به کف یا دیواره استخر ها و آبنما ها و حتی حوض های کوچک چسبانده می شوند.

نصاب های زیادی در مراکز فروش ما مستقر شده اند تا در صورت نیاز مشتریان به کمک آن ها بروند و این فرایند را به صورت تخصصی تر و مطمئن تر انجام دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید