مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کاشی سنتی رستورانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

محل تولید کاشی سنتی رستورانیتولید کاشی سنتی رستورانی

کاشی سنتی رستورانی یکی از جدید ترین محصولاتی است که توسط صنایع کاشی و سرامیک به تولید می رسد. این کاشی ها از لحاظ طرح،رنگ و ابعاد و اندازه در نمونه های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شوند که هر یک از انواع آن ها متقاضیان بسیار زیادی را جذب خود می کنند. معمولاً سعی می‌شود تا عرضه کاشی رستورانی با کم ترین میزان واسطه به انجام برسد. چرا که عرضه مستقیم موجب می‌ شود تا قیمت این محصول به حد چشم گیری کاهش پیدا کند. در نتیجه با انجام این امر خریداران قدرت خرید بیشتری برای تهیه این محصول پیدا می کنند.

عرضه کاشی سنتی رستورانی

محل تولید کاشی سنتی رستورانی

محل تولید کاشی سنتی رستورانی کاشی های رستورانی جزو دسته ای از محصولات سرامیکی به حساب می‌ آیند که از مقاومت بالایی در برابر سایش و ضربه بهره‌ مند هستند. چرا که رستوران ها جزو محیط های پر تردد به حساب می‌ آیند و کاشی های به کار رفته در دکوراسیون داخلی آن ها باید از مقاومت بالایی در برابر ضربه بهره‌ مند باشد.

یکی از کاشی های رستورانی که در بازار طرفداران بی شماری را به خود جذب می‌ کند، کاشی های سنتی است. در ساختار این کاشی ها از طرح های سنتی ایرانی مانند طرح گل و بوته، طرح های اسلیمی و نقوش گره الهام گرفته شده است که این طرح ها فضای سنتی را در رستوران ها نمایان می‌ کنند.

محل تولید کاشی سنتی رستورانی معمولاً در مناطقی از ایران است که در ساخت کاشی سابقه طولانی دارند. به طور مثال استان یزد یکی از مناطقی از ایران است که از قدیم الایام در حوزه تولید کاشی سنتی فعالیت چشم‌ گیری داشته است.

لازم به ذکر است که محل تولید کاشی سنتی از جمله یکی از فاکتور هایی است که به شدت قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور مثال نمونه ای از این کاشی ها که در خارج از کشور به تولید می رسند، قیمت بالا تری نسبت به نمونه های داخلی دارند. چرا که در فرایند تولید و عرضه آن ها هزینه هایی مانند هزینه‌ گمرک، حمل و نقل و سایر واسطه ها بر افزایش قیمت این محصولات تأثیر گذار بوده است.

تولید کاشی سنتی رستورانی

تولید کاشی سنتی رستورانی تولید کاشی رستورانی امروزه توسط تولید کنندگان بسیاری که در حوزه صنایع کاشی و سرامیک فعال هستند، به انجام می‌ رسد. چرا که کاشی های رستورانی سنتی می توانند بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن رستوران های سنتی داشته باشند. از همین جهت این کاشی ها متقاضیان بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهند و به دنبال آن تولید این محصولات در حجم انبوه به انجام می رسد.

تولید کنندگان سعی دارند تا در فرایند تولید کاشی سنتی رستورانی از عناصری استفاده کنند که مقاومت کاشی در برابر ضربه و حرارت افزایش پیدا کند که با انجام رسیدن این عمل، کیفیت کاشی افزایش پیدا کرده و به دنبال آن بر میزان فروش این محصول تاثیر مثبتی گذاشته می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید