مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کاشی سنتی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

محل تولید کاشی سنتی صادراتیپخش کاشی سنتی صادراتی

کاشی سنتی صادراتی یکی از بهترین و زیباترین تولیدات داخلی کشور ماست که  اغلب در رنگ های فیروزه ای، سفید، طوسی، در طرح های متنوع سنتی تولید می شوند و قابل استفاده در سرویس بهداشتی، آشپزخانه، سفره خانه ها، می باشد.
هم اکنون عرضه کاشی صادراتی به بهترین شکل ممکن، در کارتن های بسیار مقاوم و بسته بندی های مناسب با قیمت های رقابتی انجام می شود تا کشورهای دیگر همواره جزء مشتریان دائمی تولیدات ما باشند.عرضه کاشی سنتی صادراتی

محل تولید کاشی سنتی صادراتی

محل تولید کاشی سنتی صادراتی تولید کاشی سنتی به سال های قبل از اسلام باز می گردد و جزء هنرهای اصیل ایران زمین می باشد که آثار آن در کاخ ها و خانه های قدیمی کاملا مشهود است. بسیاری از بخش های مختلف کشور همانند یزد و اصفهان از جمله اولین تولیدکنندگان کاشی سنتی هستند که زیباترین کاشی ها را تولید نموده و به سراسر کشور ارائه می نمایند.

محل تولید کاشی سنتی صادراتی شهرهایی مانند اصفهان، یزد، زنجان، می باشد که با گسترش کارخانجات تولید کاشی در این مناطق، تحول بزرگی در این صنعت به وجود آمده است و سبب گسترش میزان تولید و عرضه آنها به بازارهای جهانی شده است.

در گذشته بیشتر هنرمندان برجسته و ماهر تمامی مراحل تولید کاشی از فرم دادن اولیه تا قرار دادن در کوره و رنگ آمیزی را با ساعت ها زحمت و وقت گذاشتن انجام می دادند و با ظرافت خاصی زیباترین طرح ها را بر روی این کاشی ها پیاده می نمودند.

امروزه تولید این مصنوعات نسبت به گذشته بسیار آسان گشته است و وجود کارخانه هایی که دارای دستگاه های جدید تر و امکانات پیشرفته تری در این زمینه هستند، نیروی انسانی ماهر، ذخایر مواد اولیه سبب افزایش ظرفیت تولیدات و تامین نیازهای داخلی و خارجی گردیده که این امر در رونق اقتصادی کشور و اشتغال زایی جوانان نقش بسیار زیادی داشته است.

پخش کاشی سنتی صادراتی

پخش کاشی سنتی صادراتی در حال حاضر پخش کاشی صادراتی به صورت غیر حضوری و از طریق وب سایت صورت می گیرد تا خریداران و تجار بتوانند در هر جایی از کشور که قرار دارند، دسترسی آسان تری به این محصولات داشته باشند.
توزیع عمده این کاشی ها به صورت اینترنتی سبب شده که قیمت ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کنند و خریداران عمده  بتوانند با خیال راحت و پرداخت هزینه کمتر میزان سودآوری بالاتری داشته باشند.
از طرفی پخش کننده کاشی صادراتی ارتباط مستقیمی بین تولید کننده اصلی و مشتری برقرار می کند که این امر علاوه بر سودآوری بالای اقتصادی، سبب اعتماد و اطمینان بیشتر خریداران می گردد.
اعتبار سنجی سایت، تحقیق درباره شرکت تولید کننده، کسب اطلاعات ضروری درباره کاشی،  همه اینها مواردی هستند که خریداران می توانند قبل از خرید آنها را بررسی کنند و خرید آگاهانه تر و شایسته تری را تجربه نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید