مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کاشی سنتی مخصوص مسجد درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی مخصوص مسجد چه خصوصیاتی دارد؟شرکت کاشی سنتی مخصوص مسجد

کاشی سنتی مخصوص مسجد از جمله یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی است که جهت تزئین نمای خارجی مساجد استفاده می شود. از همین جهت این کاشی ها مورد توجه معماران قرار می گیرد. لذا عرضه کاشی سنتی مخصوص مسجد درجه یک امروزه به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور انجام می‌ شود. عرضه عمده این محصول نیز از جمله یکی از عواملی است که زمینه خرید ارزان قیمت این محصول را به راحتی فراهم کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

عرضه کاشی سنتی مخصوص مسجد درجه یک

کاشی سنتی مخصوص مسجد چه خصوصیاتی دارد؟

کاشی سنتی مخصوص مسجد چه خصوصیاتی دارد؟ کاشی های سنتی یکی از قدیمی ترین نمونه از کاشی های ایرانی هستند که از قدیم الایام برای پوشش دیواره های مساجد استفاده می ‌شدند. امروزه کاشی های سنتی مخصوص مساجد در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و ارائه می ‌شوند که به کار بردن آن ها در بنا های مذهبی مانند مساجد، حسینیه ها و آرامگاه های ائمه موجب می‌ شود تا ردپایی از سنت و هنر معماری ایرانی بر جای بماند.

از جمله مهم ترین ویژگی و خصوصیات کاشی سنتی مخصوص مساجد تنوع رنگی است که در روند طراحی این کاشی ها استفاده شده است. در واقع در کاشی هایی که در بنا های مذهبی به کار می‌ روند، از رنگ‌ هایی مانند فیروزه ‌ای، لاجوردی، سفید، حنایی، قرمز و مشکی استفاده می گردد که ترکیب این رنگ ها در کنار یکدیگر فضایی روحانی را پدید می آورد.

کاشی های سنتی مساجد که در گذشته به تولید می‌ رسیدند در برابر عوامل جوی و تغییرات دمایی مقاومت چندانی نداشتند و لعاب آن ها با رسیدن یخ بندان های شدید از بین می رفت. اما امروزه با پیشرفت علم و نفوذ آن در صنعت کاشی و سرامیک ایران، کاشی های سنتی مخصوص مساجد با مقاومت بسیار بالایی به تولید می‌ رسند. چرا که در ساختار این کاشی های سنتی از عناصری استفاده می‌ کنند که مقاومت حرارتی این محصولات را افزایش می دهند و در نتیجه این محصولات در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی دارند.

شرکت کاشی سنتی مخصوص مسجد

شرکت کاشی سنتی مخصوص مسجد کاشی های سنتی مخصوص مساجد از جمله یکی از انواع کاشی ها و سرامیک هایی هستند که معمولاً جهت تزیین نمای خارجی و اماکن مذهبی به کار می‌ روند و جلوه روحانی و خاصی را در این بنا ها نمایان می ‌کنند.

در نتیجه کاشی های سنتی امروزه در طرح ها و مدل های بسیار مختلفی در زیباترین اشکال تولید و ارائه به بازار می‌ شوند. شرکت کاشی سنتی مخصوص مساجد نیز به شرکتی گفته می‌ شود که قادر است به طور مستقیم با تولید کنندگان کاشی سنتی مساجد ارتباط برقرار کرده و این محصولات را به صورت بی واسطه تامین ‌کند و با قیمتی مناسب تر به صورت عمده عرضه بازار کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید