مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کاشی سنتی نوشته

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگبندی های متنوع کاشی نوشتهعمده فروشی های کاشی سنتی نوشته

عرضه کاشی سنتی نوشته به چندین روش صورت می پذیرد که تمامی این روش ها در پرتو تلاش بی وقفه تولید کنندگان و پیگیری و رسیدگی مسئولین مربوطه صورت گرفته است تا مشتریان در هر زمان بتوانند به محصول مورد نیاز خود آن هم در مقادیر دلخواه و مورد نیاز دست پیدا کنند و با خرید مستقیم محصول بهای کمتری پرداخت کرده و سود بیشتری را کسب نمایند.

رنگبندی های متنوع کاشی نوشته

کاشی سنتی نوشته که طی دهه گذشته از فروش بیشتری برخوردار بوده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است با ظرافت و دقت خاصی توسط طراحان و‌ تولید کنندگان توانمند ایرانی تولید شده است.

این کاشی ها علاوه بر داشتن ظاهری خاص و دلنشین، دارای کیفیت و ماندگاری بالایی نیز می باشند زیرا هنگام تولید آن ها تمامی استاندارد های لازم در نظر گرفته شده است و فراوری آن ها با شیوه هایی خاص و نوین انجام شده است تا محصول نهایی دارای استقامتی مثال زدنی و درجه بندی کیفی بالا باشد.

روی این کاشی ها با استفاده از فونت های مختلف و هنری جملاتی زیبا و دلنشین نوشته شده است و در ابعاد و مدل های مختلف با رنگبندی های متنوع در اختیار علاقه مندان به کاشی نوشته قرار داده شده است.

علاوه بر این تیم طراحی مستعدی در مراکز فروش این محصول مستقر هستند تا مشتریان در صورت تمایل جملات دلخواه خود را به آن ها اعلام کنند و کاشی های سنتی نوشته را با جملات و طرح و رنگ دلخواه سفارش دهند و آن را مطابق میل و سلیقه خود در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

کاشی های سنتی با ورود به دیگر کشور ها سهم صادرات زیادی را در سال به خود اختصاص داده اند و از این طریق افتخار آفرینی های فراوانی برای کشور نمودند.

عمده فروشی های کاشی سنتی نوشته

صاحبان مشاغل و فروشندگان مغازه ها می توانند با مراجعه به مراکز پخش این محصول و دریافت آن بدون واسطه و در مقادیر عمده، آن را با قیمتی کمتر خریداری کنند و با سود بیشتر بفروشند.

فروشندگان کاشی سنتی نوشته همواره پاسخگوی سوالات و ابهامات مشتریان درباره ویژگی ها و قیمت محصول می باشند و آن ها را تا آخرین مراحل برای دریافت محصولی درجه یک همراهی می کنند.

قیمت کاشی سنتی نوشته نیز نسبت به کیفیت و ظاهر فوق العاده آن بسیار مطلوب و باورنکردنی می باشد زیرا تولید کنندگان آن ها با حداقل سود به دست مشتریان و فروشندگان می رسانند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید