مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کاشی سنتی نوشته باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از کاشی سنتی نوشتهقیمت کاشی سنتی نوشته

ساخت و ساز و بنا سازی بنا های مختلف به خصوص بنا های قدیمی و تاریخی از گذشته همواره مورد توجه بشر بوده است و امروزه با توجه بیشتر هنر دوستان توجه به این مسائل شدت گرفته است و انواع کاشی ها و سرامیک های سنتی که طی این فعالیت ها مورد استفاده قرار می گرفتند از توجه و تقاضای زیادی در بازار برخوردار شده اند به طوری که امروزه عرضه کاشی سنتی نوشته باکیفیت و یا مدل های دیگر در مقادیر انبوهی صورت می پذیرد.

موارد استفاده از کاشی سنتی نوشته

انواع کاشی های سنتی در طیف گسترده ای از فعالیت ها و ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرند اما جلوه زیبا و خاص آن ها موجب جذب مشتریان به صورت روز افزون گردید و در این شرایط تولید کنندگان نیز تلاش خود را مضاعف نمودند تا کاشی هایی را طراحی و تولید کنند که علاوه بر داشتن کیفیت بالاتر، دارای ظاهری خاص تر و متفاوت نیز باشد.

یکی از مدل های بی نظیر کاشی سنتی که طی چند سال گذشته سهم فروش بالایی را به خود اختصاص داده و همواره روند صعودی در خرید و فروش را در دست داشته است انواع کاشی های نوشته شده می باشد.

روی این کاشی ها با خط های زیبا مانند نستعلیق و … جملاتی زیبا، شعر های کوتاه، آیه های قرآن، ذکری خاص، نام ائمه و … نوشته شده است و در بسیاری از این موارد مشتریان با قاب کردن این کاشی ها تابلو هایی زیبا و دلنشین را تولید کرده و آن را به عنوان دکوری در منازل و یا مکان های عمومی نصب می کنند.

قیمت کاشی سنتی نوشته

قیمت گذاری کاشی سنتی از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول و با توجه به معیار های خاصی تعیین می شود به همین علت ما هنگام ورود با بازار و خرید با قیمت های متغیری از کاشی نوشته مواجه می شویم.

یکی از عوامل موثر درجه بندی کیفی محصول می باشد و بدیهی است که انواع درجه یک کاشی از قیمت بالا تری نسبت به کاشی های درجه دو و سه برخوردار هستند.

عامل دیگر میزان نوشته ها و ظرافت کار می باشد به طوری که اگر نوشته های روی کاشی زیاد و ابعاد و اندازه آن بزرگ تر باشد، طبیعتا کاشی از بهای بالا تری برخوردار است.

در تمامی این موارد مشتریان می توانند بر سلیقه شخصی خود و میزان بودجه در دسترس تکیه کرده و دست به انتخابی مفید و رضایت بخش بزنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید