مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کاشی هفت رنگ کاشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساختار شیمیایی کاشی هفت رنگ کاشانمراجع پخش کاشی هفت رنگ کاشان

تولید کنندگان کاشی های ایرانی در شهر های مختلف این کشور شرکت های تولیدی زیادی را تاسیس نمودند تا بتوانند خط تولید این محصول را گسترش دهند و آن را در مقادیر عمده و انبوه وارد بازار نمایند هم چنین عرضه کنندگان کاشی هفت رنگ کاشان این محصول را از روش های مستقیم و غیر مستقیم به فروش رساندند و همواره روش های بهتر و آسان تری را برای فروش آن ارائه نمودند.

ساختار شیمیایی کاشی هفت رنگ کاشان

مواد اولیه و ترکیبات شیمیایی هر ماده ای مهم ترین و تاثیر گذار ترین عامل در تعیین ویژگی های هر محصول می باشند به همین علت تولید کنندگان ایرانی به خصوص تولید کنندگان مستقر در کارخانه های شهر کاشان دقت خود را چندین برابر افزایش دادند تا با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه، اقدام‌ به ساخت محصولی درجه یک نمایند.

کاشی های هفت رنگ به جز کاشی های سنتی محسوب می شوند با نام کاشی خشتی نیز به فروش می رسند زیرا در تولید آن ها به طور عمده از خشت خام بهره گرفته شده است که پس از شکل دهی در کوره های مخصوصی پخته و به کاشی های هفت رنگ تبدیل می شوند.

هنگام تولید این محصول برخی از عناصر و افزودنی های شیمیایی به منظور افزایش سختی و‌ مقاومت به آن اضافه می کنند تا این محصول مدت زمان بیشتری بتوانند بدون فرسایش و شکستگی مورد استفاده قرار بگیرند.

برخی از این افزودنی ها شامل عنصر کلسیم و مواردی مانند فلدسپات می باشد که میزان وجود آن ها در انواع مختلف کاشی ها متغیر می باشد و با توجه به نوع استفاده و کاربرد آن ها میزان این عناصر نیز تعیین می شود.

مراجع پخش کاشی هفت رنگ کاشان

تولید کنندگان و عرضه کنندگان کاشی هفت رنگ کاشان با ایجاد روش های مستقیم و بدون واسطه خرید کاشی مشتریان را از سود و استفاده زیادی بهره مند ساختند.

به طوری که اگر متقاضیان و مشتریان کاشی هفت رنگ کاشان به مراجع پخش این کاشی ها مراجعه کنند و آن را بدون واسطه و با قیمتی مناسب تر از سایر روش ها دریافت کنند.

هم چنین مشاوران فروش و فروشندگان با حوصله و با تجربه ما در این مراجع مستقر شده اند تا همواره بتوانند پذیرای حضوری مشتریان باشند و به تمامی سوالات آن ها درباره ویژگی ها و قیمت محصول پاسخ دهند و آن ها را تا آخرین قدم برای تجربه خریدی رضایت بخش همراهی کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید