مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده کاشی رنگی سنتی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درمورد کاشی رنگی سنتیخرید مستقیم کاشی سنتی ارزان

کاشی رنگی سنتی یکی از کاشی های پر استفاده برای استخرها، مکان های سنتی، رستوران ها، قهوه خانه ها و غیره به شمار می رود و در رنگ های مختلفی در بازار موجود است.

عرضه کننده کاشی سنتی ارزان این محصول را در انواع بسیار متنوع به بازار عرضه می نماید و انواع مختلف کاشی سنتی از کاشی های یک رنگ تا هفت رنگ را به خریداران این محصول درجه یک در سراسر نقاط ایران عرضه می دارد.

عرضه کننده کاشی رنگی سنتی ارزان

اطلاعاتی درمورد کاشی رنگی سنتی

اطلاعاتی درمورد کاشی رنگی سنتی

امروزه استفاده از کاشی رنگی سنتی در بسیاری از مکان‌ها مشاهده می شود و این نوع کاشی از زمانهای قدیم برای استفاده برای طاق ها و گنبدها، داخل مساجد و مکان های مذهبی و غیره مورد استفاده قرار می گرفته است. تاریخچه انواع مختلف این کاشی به دوره صفویه برمی گردد و در دوره قاجار استفاده از این محصول به اوج خود رسیده بود.‌

در مورد کاشی سنتی ارزان می توان به اطلاعات زیر اشاره نمود:

  • انواع این کاشی: این کاشی دارای انواع بسیار متنوعی است که از جمله آنها می توان به کاشی های مینیاتوری ،هفت رنگ، کاشی چاپی و غیره اشاره نمود.
  • طرح کاشی: بر روی این کاشی ها معمولاً از طرح‌های مختلف گل و مرغ و بته جقه استفاده می شود و در بعضی از موارد طرح های قرآنی نیز روی این کاشی ها زده می شوند و یا با استفاده از کاشی های سنتی قرآن و یا نامهای خداوند برای مساجد ساخته می شود.
  • اندازه کاشی: از زمان های قدیم این نوع کاشی در اندازه های ۲ سانتی متر در ۲ سانتی متر در بازار موجود بوده است، اما به دلیل سختی کار و چسباندن کاشی ها در کنار هم امروزه انواع بزرگتر این کاشی ها نیز در اختیار افراد قرار گرفته اند و می توانید این محصول را در اندازه‌های ۲۰ در ۲۰، ۳۰ در سی و غیره بیابید.

خرید مستقیم کاشی سنتی ارزان

خرید مستقیم کاشی سنتی ارزان خرید مستقیم کاشی سنتی ارزان را می توان یکی از راه های موثر برای خرید و استفاده از این محصول با قیمت بسیار مناسب تر دانست.

در خرید مستقیم کاشی سنتی ارزان این محصول با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و این نوع خرید را از دو نظر می توان سودمند و موثر دانست:

  1. در عرضه کاشی رنگی سنتی به صورت مستقیم واسطه ها در زمینه فروش این محصول حذف شده و محصول با قیمت مناسب تر به دست مصرف کنندگان می رسد.
  2. در خرید مستقیم این محصول، از تولیدکنندگان کاشی های سنتی حمایت خواهد شد و با این خرید اجازه می دهیم تمامی سود حاصله به دست تولیدکنندگان اصلی محصول برسد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید