مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده کاشی طرح سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کاشی طرح سنتیقیمت روز کاشی طرح سنتی

کاشی طرح سنتی یکی از کاشی های پرکاربرد ایس کلا و استفاده های بسیار فراوان در داخل کشور ایران به سایر کشورها نیز ارسال می گردد. عرضه کننده کاشی طرح سنتی این محصول را در انواع بسیار متفاوت به بازار عرضه می کند این عرضه کننده با در نظر گرفتن نیاز متفاوت مشتریان این محصول را در سایز، اندازه، رنگ، مدل، کیفیت و قیمت های متفاوت به بازار عرضه می نماید. 

عرضه کننده کاشی طرح سنتی

بهترین کاشی طرح سنتی

بهترین کاشی طرح سنتی کاشی سنتی یکی از نمونه های فاخر و چشم نواز کاشی ایرانی است که در مکان های سنتی مساجد قهوه خانه ها حوضچه ها و غیره از آن استفاده می شود. اگر به فکر خرید کاشی سنتی هستید، بهتر است انواع این محصول را خریداری نمایید که دارای کیفیت بالایی بوده و زیبایی و جلوه بهتری به فضا می دهند. از جمله ویژگی های بهترین کاشی طرح سنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • قطر مناسب: یکی از ویژگی‌های بهترین کاشی سنتی این است که این محصول باید دارای قطر مناسبی باشد و بیش از اندازه نازک نباشد زیرا کاشی های نازک خیلی زود دچار شکستگی و لب پریدگی می‌شوند و در هنگام حمل و نقل ممکن است کیفیت خود را از دست بدهد. 
  • کیفیت طرح و رنگ بالا: بهترین کاشی سنتی باید دارای کیفیت رنگ بسیار بالایی باشد و یکی از عواملی که می‌توان کیفیت رنگ و طرح را با آن مشخص نمود دقت به طرح است. در این مورد باید کاملا دقت نمایید که طرح ها کاملاً جدا از هم و به صورت متمایز کنار یکدیگر قرار گرفته باشند. 
  • طرح متناسب با فرهنگ: بهترین کاشی سنتی باید طرحی متناسب با فرهنگ و آیین ایرانی داشته باشد و در آن از نمادهای اصیل ایرانی استفاده شده باشد. 

قیمت روز کاشی طرح سنتی

قیمت روز کاشی طرح سنتی امروزه قیمت عرضه کاشی سنتی رو به افزایش است و با توجه به افزایش دیگر مصالح این محصول نیز دارای نوسانات قیمت بسیار زیادی شده است و قیمت آن نسبت به سال اخیر حدود ۳ برابر افزایش پیدا کرده است که رقم قابل توجهی به شمار می رود، بنابراین نمی‌توان قیمت خاص و ثابت و معینی برای آن اعلام نمود.

قیمت کاشی طرح سنتی به عوامل متعددی از جمله اندازه و ابعاد کاشی، قطر کاشی، طرح به کار رفته روی آن، تعداد رنگ های موجود در آن، کیفیت طرح و نقش، برند کاشی و غیره بستگی دارد، به همین دلیل قبل از خرید این محصول بهتر است قیمت انواع متنوع و متفاوت این محصول را از طریق فروشگاههای اینترنتی مجاز فعال در این زمینه عرضه کنندگان کاشی سنتی استعلام نموده و سپس اقدام به خرید این محصول نمایید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید