مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان سرامیک سنتی دیوار

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از سرامیک سنتیخرید سرامیک سنتی دیوار به صورت عمده

تلاش و کوشش های مستمر تولید کنندگان و عرضه کنندگان سرامیک سنتی دیوار منجر شد تا همواره روش های آسان تر و نوین تری برای دسترسی مشتریان به انواع سرامیک های دیوار پوش ایجاد شود و مشتریان هم از روش حضوری و مستقیم و هم از روش غیر حضوری و غیر مستقیم بتوانند محصول مورد نیاز خود را دریافت کنند.

موارد استفاده از سرامیک سنتی

همان طور که نام این محصول پیداست از سرامیک سنتی دیوار به منظور دیوار پوشی واحد های مسکونی و تجاری استفاده می شود اما ویژگی های منحصر این محصول منجر شده است تا روز به روز استفاده ها از آن گسترش یابد و از این سرامیک ها در فعالیت های مختلف دیگری نیز استفاده شود که در ادامه چند مورد آن ها را به شما توضیح می دهیم.

برخی از سرامیک های دیوار پوش دارای ویژگی هایی هستند که از آن به عنوان کف پوشی حوض ها، استخر ها، آبنما ها و … نیز استفاده شود؛ از جمله ویژگی های این کاشی ها مقاومت بالای آن ها در برابر جذب رطوبت، مقاومت در برابر لغزش، مقاومت در برابر تغییر دما و … می باشد که موجب امنیت و برتری این کاشی ها نسبت به دیگر سرامیک ها گردیده است.

نوع دیگری از کاشی های دیوار پوش که ضخامت و دوام بالا تری دارند به منظور پوشش بنای ساختمان ها استفاده می شود زیرا آن ها ماندگاری بالایی دارند و در برابر عوامل بیرونی تخریب کننده نفوذ ناپذیر هستند و مدت زمان زیادی می توانند بدون مشکل ایفای نقش کنند.

این کاشی ها در چندین طرح و مدل مختلف با نقش های سنتی و تصاویر تاریخی نیز تولید می شوند تا به منظور مرمت و بازسازی نمای ساختمان های سنتی و قدیمی و یا بنا های تاریخی و عمومی به کار گرفته شود.

خرید سرامیک سنتی دیوار به صورت عمده

از آن جایی که فروشندگان و صاحبان مشاغل و خرده فروش ها به مقادیر بالایی سرامیک نیاز دارند به دنبال خرید آن در مقادیر عمده می باشند به همین علت عرضه کنندگان این محصول اقدام به تاسیس مراکز پخش سرامیک سنتی دیوار نمودند تا مشتریان امکان دسترسی به این محصول در مقادیر گسترده را داشته باشند.

در این صورت آن ها می توانند محصول مورد نظر خود را بدون واسطه از پخش کننده سرامیک دیوار دریافت کنند و به این ترتیب آن را با قیمتی ارزان تر خریداری کنند و سود بیشتری را از خرید خود دریافت نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید