مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان کاشی طرح سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات کاشی طرح سنتی چه می باشد؟خرید ویژه کاشی طرح سنتی درجه یک

کاشی ها ابزار و وسایلی هستند که از آن برای شکل دادن و زیبا سازی دیوار های آشپزخانه و سرویس های بهداستی استفاده می کنیم این کالا کاملا قابل شستشو و از طرح هایی بسیار زیبا و شایسته برخوردار است. عرضه کننده کاشی طرح سنتی انواع این کالا ی عالی و مرغوب را در اندازه های مختلف در اختیار تمام مصرف کنندگان این کالا قرار داده تا از یک کاشی زیبا و با کیفیت استفاده کنند.

عرضه کنندگان کاشی طرح سنتی

خصوصیات کاشی طرح سنتی چه می باشد؟

خصوصیات کاشی طرح سنتی چه می باشد؟ کاشی ها ابزار و لوازمی هستند که در انواع اندازه و طرح و نقش و رنگ در شکل و طرح های امروزی یا سنتی تولید و در اختیار همه هست تا توسط این کالا به زیبا سازی فضای آشپزخانه و سرویس های بهداشتی خود بپردازند .

۱_کاشی یک شی مربع شکل است که ممکن است در۲_ ابعاد مختلف تولید شده و دارای۳_ انواع ساده در انواع رنگ بندی و طرح دار در تمام طرح هایی که می شود تصور آن را کرد وجود دارند البته۴_ جنس بیشتر کاشی ها از قدیم تا به حال از سرامیک بوده است اما کاشی هایی که از طرح های سنتی برخوردار هستند۵_ دارای طرح های سنتی بر گرفته از نقش و نقوش های قدیمی تر هستند که در آن تصاویر به سمت۶_ اشکال هندسی و بیشتر به سمت دایره و خطوط منحنی و گاهی صاف می رود.

۷_رنگ انواع کاشی های سنتی که اتفاقا بسیار زیبا نیز هستند و خیلی از افراد این مدل کاشی را برای منزل خود می پسندند بیشتر بسمت۸_ آبی و فیروزه ای تا سورمه ای و امثال آن که گاهی با خط های قهوه ای و طلایی و سفید تزئین شده پیش می رود.

خرید ویژه کاشی طرح سنتی درجه یک

خرید ویژه کاشی طرح سنتی درجه یک تولید کننده انواع کاشی طرح سنتی درجه یک را از انواع بهترین سرامیک ها با زیبا ترین طرح و نقش های سنتی در ابعاد مختلف تولید و این کالای با کیفیت را در تمام مراکز فروش کاشی قرار داده تا همه بتوانند از انواع این کاشی های زیبا و متنوع دیدن و در صورت لزوم برای منزل خود خریداری کنند.

قیمت کاشی عالی با طرح های سنتی زیبا قیمتی بسیار عالی و مناسب است اما برای تهیه و دسترسی به همین قیمت های مناسب باید دلالان را کنار بگذارید و خرید مستقیم کاشی سنتی را انتخاب فرمایید در غیر این صورت با تغییر قیمت فاحشی رو به رو می شوید.

البته عرضه کنندگان کاشی تمهیداتی اندیشیده و امتیاز ویژه ای برای خرید ویژه کاشی در اختیار شما گذاشته تا بتوانید کاشی را به صورت عمده با قیمتی استثنایی خریداری تا از بابت پرداختی از قیمت کف یا پایه مشخص شده سود ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید