مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی کاشی دست ساز اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی دست ساز اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟مرجع ارائه کاشی دست ساز اصفهان

عمده فروشی کاشی دست ساز اصفهان به عنوان معرف هنر و معماری ایرانی و اسلامی تلاش دارد تا با تولید و پخش عمده این نوع کاشی دو هدف را دنبال می کند.

با تولید و پخش عمده این محصول ،رونق اقتصادی ایجاد کند،جلوه هنر را در قاب کاشی دست ساز به نمایش گذارد و مشتری را مات و مبهوت زیبایی کار ، نماید.

عمده فروشان این کاشی با هدف جلب بازار داخلی و خارجی تمام تلاش خویش را به کار بسته و سالهاست که رقابت جهانی را به چالش کشیده است.

عمده فروشی کاشی دست ساز اصفهان

کاشی دست ساز اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

کاشی دست ساز اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟ کاشی دست ساز اصفهان از ۳ عنصر آب و خاک و آتش ،کالبد وجود می یابد، با دستان هنرمندان به اشکال متفاوت و مطابق با فرهنگ زیبای ایرانی در می آید.

نوع سنتی آن تلفیق هنر و معماری و عشق است که بر سر در مساجد و بقاع متبرکه و زیارت گاهها نقش می بندد ، ویژگی بارز آن جلوه هفت رنگ آن است

این کاشی که با نقش و نگار بسیار مرتب و یک دست شکل می گیرد به جهت نشان دادن قرن‌ها هنر دست ایرانیان ،زیباییش در سخن و کلام و استان نمی گنجند.

کنار هم گذاشتن چند نقش ساده و ترکیب رنگ های متنوع و ایجاد طرحی جدید و نقشی نوین بر روی دیوار بی جان ،چیزی جز ایمان و عشق به خدا نیست.

این کاشی دارای انواع متعددی است که هر فرد با توجه به علاقه،فرهنگ و نیاز خویش ،اقدام به تهیه آن می کندو شاید به جهت انتخابش ،هیچ وقت پشیمان نشود.

این کاشی که گل آن از بهترین خاکها انتخاب می شود،با دست به قالب می رود و رنگش هم پس از اینکه از کوره خارج شد ،و آرام خنک شد ، با دست نقش می بندد.

ایران مهد هنر و تاریخ است و کاشی ایرانی هم معرف این تمدن و قدمت چند هزار ساله است که اصفهان ،بی شک در ایران ،حرف اول را می زند.۰

ویژگی های خاص دیگر کاشی دست اصفهان ،استفاده از رنگهای قدیمی مانند فیروزه ای است که همواره زیبایی آن را دوچندان نموده است.

مرجع ارائه کاشی دست ساز اصفهان

مرجع ارائه کاشی دست ساز اصفهان فروش کاشی ایرانی نیاز به تبلیغات و معرفی ندارد، چراکه هر کس تصاویر و نقش و نگاره های ایرانی را در فیلمها و تصاویر دیده باشد ،مجذوب می شود.

تولید و پخش انواع کاشی دست ساز که شامل ،کتیبه ،محراب ،سردر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گلدسته،گنبد می باشد ،همان شهر اصفهان است که در کشور نمایندگی فروش دارد.

این شهر در کنار کاشی دست ساز ،کاشی مدرن هم تولید و پخش می کند ، در کنار هم قرار دادن این دو باعث افزایش بازار فروش و توزیع می شود.

این کاشی برای فروش کاتالوگ‌های متعدد دارد ،که به صورت آنلاین برای مشتری ارسال و در صورت پذیرش ،اینترنتی هم خریداری وتهیه می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید