مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی کاشی دست ساز تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی مهم برای ساخت کاشی دست ساز تهرانصادرات انبوه کاشی دست ساز تهران

کاشی یکی از مصالح ساختمانی کاربردی و پرفروش محسوب می شود و دارای طرح و مدل های متنوع و زیبایی می باشد. این روزها عمده فروشی کاشی دست ساز تهران این محصول را به شیوه های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می دهد که با توجه به کاربرد فراوان و سطح کیفی بالا همچنین مناسب‌ بودن قیمت استقبال بسیار خوبی از خرید این کاشی در بازار های داخلی و خارجی صورت می گیرد.

کاشی سنتی

 

نکاتی مهم برای ساخت کاشی دست ساز تهران

برای ساخت کاشی دست ساز از بهترین مواد اولیه استفاده می‌ شود و این نوع کاشی دارای طراحی زیبا و بسیار شیکی است و در انواع شیشه ای، سفالی و …. وجود دارد که هر کدام زیبایی و جذابیت خاصی دارند و نوع متربال و مواد به کار رفته در آن در کیفیت نهایی محصول مؤثر است که امروزه سازندگان این نوع کاشی به این امر دقت زیادی کرده و از موادی باکیفیت در تولید و ساخت کاشی بهره می برند.

این کاشی دارای لعابی مقاوم و پایدار است که در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم است و در قسمت های مختلف ساختمان مانند کف، دیوار و … قابلیت استفاده را دارد. کاشی دست ساز تنوع زیادی در رنگ و طرح دارد و در انواع‌ مدل های سنتی، هفت رنگ، مدرن، ساده و طرح دار تولید و عرضه می شود همچنین در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار مشاهده می گردد.

کاشی دستساز

صادرات انبوه کاشی دست ساز تهران

دست ساز

 

در حال حاضر شرکت‌ های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات انواع کاشی دست ساز تهران مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد به بسیاری از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، عمان، ترکیه و حوزه خلیج فارس و … صادر می کنند که با توجه به کیفیت عالی و کاربرد وسیع در آنجا نیز بسیار پرفروش است و مشتریان زیادی دارد.

صادرات انواع کاشی علاوه بر سود مناسب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود همچنین در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است و زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

امروزه بازار خرید و فروش انواع کاشی دست ساز بسیار پررونق‌ می باشد و دارای متقاضیان بسیاری است که اکثر آنها این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب تهیه می کنند. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع کاشی صادراتی با بهترین قیمت و کیفیت درجه یک همین شرکت می باشد و با ارتباط تلفنی با کارشناسان ما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه خرید و قیمت محصول به دست آورید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید