مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی کاشی رنگی ساده باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آموزش رنگ آمیزی کاشی مخصوص حمامتوزیع کننده انبوه کاشی رنگی ساده باکیفیت

کاشی رنگی ساده یکی از کاشی هایی است که از قدیم تا به امروز مورد استفاده در معماری های خانه ها استفاده می شده و در رنگ ها و سایز های متفاوتی توسط تولید کنندگان تولید می شود که طرفداران بسیار زیادی دارد.

عمده فروشی کاشی رنگی ساده باکیفیت در بیشتر مناطق کشور را می توان به سادگی پیدا کرد و تولید کنندگان این نوع کاشی ها تمام تلاش خود را برای تولید یک محصول با کیفیت را می کنند که همین امر باعث شده طرفداران زیادی داشته باشند.

عمده فروشی کاشی رنگی ساده باکیفیت

آموزش رنگ آمیزی کاشی مخصوص حمام

آموزش رنگ آمیزی کاشی مخصوص حمام

بعضی از کاشی های خانه های قدیمی که در حمام آن ها کار شده است بدلیل کهنه شدن و رنگ های تیره نیاز به تعویض دارند ولی با هزینه های زیاد امروزه بعضی از افراد توان عوض کردن این نوع کاشی ها را ندارند که بجای آن می توان از رنگ آمیزی استفاده نمود.

برای رنگ کردن این گونه از کاشی ها باید ابتدا کاشی ها را با مواد پاک کننده و سمباده کاری و فرچه آن را بخوبی شست و هیچ گونه مواد اضافی بر روی کاشی نباشد بدلیل اینکه رنگ بر روی کاشی کاملا بچسبد و بعد از مدتی بر نگردد.

بعد از شستشو کاشی ها آن را بمدت چند ساعت زمان می دهیم تا کاملا خشک شود و بعد از خشک شدن آن را با رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی و طراحی می کنیم. بعد از گذشت چند ساعت که رنگ بر روی کاشی ها خشک شد می توان از آن حمام استفاده نمود.

با این کار می توان از زیر هزینه های زیادی که امروزه برای تعویض کاشی ها کرد فرار کرد بدون هیچ دردسری، و حتی می توان در هر طرحی که خواسته باشیم آن را طراحی کنیم.

توزیع کننده انبوه کاشی رنگی ساده باکیفیت

توزیع کننده انبوه کاشی رنگی ساده باکیفیت

فروش کاشی باکیفیت در بسیاری از مراکز پخش کاشی موجود است که تولید کنندگان کاشی های با کیفیت تمام تلاش خود را برای تولید یک محصول با کیفیت می کنند و همین امر باعث شده که مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود جذب کنند.

توزیع کننده انبوه کاشی رنگی ساده باکیفیت در زمان فروش محصولات خود به مصرف کنندگان تمام مشخصات یک کاشی خوب و با کیفیت را به مشتریان خود باز گو می کند که این خود باعث می شود مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه خود جذب کند به اصطلاح مشتری مداری محسوب می شود.

تولید کنندگان کاشی های رنگی ساده باکیفیت برای فروش محصولات خود علاوه بر فروش حضوری در نمایندگی های مجاز خود، اقدام به تأسیس سایت هایی کرده اند که می توان برای خرید این نوع کاشی ها به این سایت ها مراجعه کرده و با مشاهده محصولات در رنگ ها و سایز های مختلف آن را خریداری نمود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید