مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده اصلی کاشی سنتی تزیینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی تزیینی چه مشخصاتی دارد؟کارخانه کاشی سنتی تزیینی

کاشی سنتی دارای طرح های منحصر به فرد است که در محیط های کلاسیک به نصب آن پرداخت می شود. از بهترین خواص مکانیکی و فیزیکی برخوردار می باشد. فروشنده اصلی کاشی سنتی تزیینی با فروش محصولات خود به صورت غیر حضوری تهیه این کالا را برای مشتریان با سهولت همراه کرده است. این مصالح توسط بهترین برند های داخلی تولید شده است.

فروشنده اصلی کاشی سنتی تزیینی

کاشی سنتی تزیینی چه مشخصاتی دارد؟

کاشی سنتی تزیینی چه مشخصاتی دارد؟ کاشی سنتی تزیینی مصارف گسترده ای دارد و می توان در بخش های داخلی و خارجی ساختمان به نصب آن پرداخت. این کاشی معمولا اندازه های کوچکی دارد و از طرح های به هم پیوسته برخوردار می باشند.

رنگ بندی آن بسیار متنوع و زیبا است و برای استفاده در هر دکوراسیون مناسب می باشد. در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل می توان در حوض و آبنما از آن نهایت استفاده را برد.

بر اثر یخ زدگی نیز مقاوم است و سطح آن ترک نمی خورد. مدل های امروزی آن دارای نقش برجسته می باشد که زیبایی منحصر به فردی دارند. انعطاف پذیری و ماندگاری بالا از مهم ترین ویژگی های این مصالح می باشد.

دارای دو لایه می باشد که لایه رویی لعابی است و نقش کاشی را به تصویر می کشد. لایه زیرین از جنس سفال بوده و با قرار دادن ملات بر روی آن می توان به راحتی آن را بر روی محل مورد نظر نصب کرد.

کارخانه کاشی سنتی تزیینی

کارخانه کاشی سنتی تزیینی تولید کاشی سنتی تزیینی به واسطه بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا انجام می‌شود. جهت تهیه کالا کارخانجات بسیار متعددی را در سراسر کشور می‌توان مشاهده نمود که دارای سال ها تجربه و سوابق درخشان هستند و به صورت انبوه به تولید کالا می‌پردازند.

هدف اصلی این تولیدکنندگان کارخانه کاشی جلب رضایت و اعتماد مشتریان است. تولیدکنندگان کیفیت بالایی را در تک تک محصولات خود ایجاد می کنند. همچنین جهت امکان خرید و سهولت تهیه آن قیمت‌های بسیار مناسبی برای این افراد در نظر گرفته شده اند تا همگی افراد با هر بودجه و درآمدی بتوانند آن را تهیه کنند.

این کالا دارای تنوع بسیار زیادی است و در بسته بندی های جذاب و بسیار مقاوم آماده می‌شود. شما می توانید جهت سفارش بهترین تولیدات ایرانی و خارجی با کارشناسان فروش این شرکت به صورت تلفنی ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را به ثبت برسانید.

امکان ثبت سفارشات عمده نیز وجود دارد که در این صورت هزینه کالا بسیار کاهش می یابد. تمامی سفارشات به صورت سالم در سراسر کشور فرستاده می شوند و مشتریان می توانند از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید