مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کاشی سنتی تزئینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های جدید کاشی سنتی تزئینیتوزیع کاشی سنتی تزئینی

یکی از مصالح با قدمتی که از آن برای تزئینات گسترده داخلی و خارجی بهره برده و تصاویری زیبا را خلق نموده اند، کاشی می باشد. از این محصول، نمونه های متعددی در دسترس بوده و از این میان می توان به کاشی سنتی تزئینی اشاره کرد که از آن در تزیینات منازل، رستوران های سنتی، گالری های هنری و غیره استفاده می کنند. اکنون از طریق برترین فروشنده کاشی تزئینی می توانید انواع گوناگونی از این کاشی را دیده و انتخاب نمایید.

فروشنده کاشی سنتی تزئینی

مدل های جدید کاشی سنتی تزئینی

مدل های جدید کاشی سنتی تزئینی یکی از انواع کاشی های منحصر بفرد و رنگارنگ که دارای قدمت دیرینه ای بوده و در عصر حاضر با تنوع بیشتری به نمایش درآمده، کاشی سنتی تزئینی می باشد.
همانطور که از نام این محصول بر می آید، از آن جهت انجام تزئینات مختلف در مکان های متعدد بهره جسته و از منازل مسکونی گرفته تا رستوران ها، مساجد، ابنیه مذهبی، اماکن تفریحی، تاریخی، هنری و فرهنگی همگی از این کاشی های تک بهره مند گشته اند.

همچنین در اشاره به مدل های جدید کاشی سنتی تزئینی هم می توان این محصولات متنوع و تماشایی را نام برد:

  1. کاشی تزئینی مینیاتوری: این کاشی بسیار خاص که در آن تصاویر مینیاتوری از چهره های مختلف نقش زده شده اند، نه تنها برای استفاده در مصارف سنتی، مناسب بوده، بلکه امکان استفاده از آن در سر در فروشگاه ها و اماکن تجاری نیز وجود داشته و می توان نمایی متفاوت و خیره کننده را با آنها ایجاد نمود.
  2. کاشی گره چینی: جهت استفاده در حوض، استخر، آبنما و … گزینه ای کاملاً مناسب بوده و البته از آن در اماکن مذهبی و تاریخی هم به وفور بهره برده اند که ترکیب رنگ‌های زیبا و مرغوبیت اعلا از ویژگی های شاخص این کاشی به شمار می آیند.
  3. کاشی گل و مرغ: یکی از قدیمی ترین کاشی های سنتی تزئینی که اکنون قالب های جدیدی از آنها نیز رونمایی شده اند، همین کاشی بوده که از کاربردهای مشابه کاشی‌های دیگر برخوردار می باشد.
  4. کاشی کتیبه: روی سطوح این کاشی، خطاطی های هنرمندانه ای صورت گرفته و در ابعاد مختلف 20*20، 30*30، 40*40 و … موجود می باشند که می توان از آنها مصارف بسیاری به عمل آورد.

توزیع کاشی سنتی تزئینی

توزیع کاشی سنتی تزئینی هم اکنون توزیع کاشی تزئینی سنتی با جذاب ترین طرح ها و رنگ ها و بیشترین سطح کیفیت آغاز شده و بنابراین فرصتی طلایی برای بهره مندی از این مصالح درجه یک و غیر تکراری را خواهید داشت.
تمامی این کاشی ها مطابق با سلیقه شما خریداران گرامی بوده و با انعطاف پذیری بسیار خوبی که از خود نشان داده اند، می توان از آنها ضمن استفاده در فضاهای سنتی، در فضاهای مدرن نیز استفاده کرد و نمایی متفاوت و دلنشین را به وجود آورد.

همچنین با سفارش کاشی از اینجا، می توانید از محصولاتی که مدتهاست به دنبالشان بوده، در کمترین زمان بهره مند گشته و آنها را با این مشخصات دریافت نمایید:

  • کاشی های تزئینی متنوع از ابعاد و طرح و رنگ
  • کاشی تزئینی با بهترین جنس یعنی سفالی لعابی
  • کاشی های مستحکم و بادوام
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید