مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کاشی سنتی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع کاشی سنتی صادراتیقیمت کاشی سنتی صادراتی

در عصر امروز هنوز افرادی وجود دارند که استفاده از کاشی سنتی صادراتی در دستور کارشان قرار گرفته و از اجناسی که با شکل و شمایل قدیمی و کهن تولید و توزیع می شوند، استقبال می کنند. پس فروشندگان کاشی و سرامیک موظف هستند که قسمتی از سبد کالایی خود را انباشته از کاشی سنتی صادراتی با کیفیت کنند تا خریداران بتوانند با توجه به میل و سلیقه خود این اجناس را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

فروشنده کاشی سنتی صادراتی

معرفی انواع کاشی سنتی صادراتی

معرفی انواع کاشی سنتی صادراتی کاشی سنتی صادراتی از یکسری مشخصات برخوردار است که با توجه به این مشخصه ها قابل شناسایی خواهد بود. کاشی سنتی صادراتی از طرح های تودرتو و با ترکیب رنگ ‌های متعدد بهره گیری می کند و صد البته این کاشی ها تحت عنوان کاشی های هفت رنگ نیز معروف و مشهور هستند.

قطعا اگر به آثار و باستانی کشور ما دقت کرده باشید، شاهد این کاشی های سنتی که اغلب در رنگ آبی تولید و توزیع شده ‌اند بوده ‌اید.

این کاشی ها از مقاومت خیلی خوبی در برابر عوامل محیطی برخوردار هستند و همانطور که مستحضر هستید پس از گذشت چند صد سال هنوز کوچکترین آسیبی ندیده اند که این مورد قطعاً یک امر تحسین برانگیز می باشد.

اگر فروشنده کاشی صادراتی بتوانند اطلاع ‌رسانی مناسبی در رابطه با عرضه این اجناس ایجاد نمایند، قطعاً به خرید باکیفیت مشتریان خود کمک بیشتر خواهند کرد.

قیمت کاشی سنتی صادراتی

قیمت کاشی سنتی صادراتی قیمت کاشی صادراتی با توجه به عوامل مختلف و در نظر گرفتن شرایط خاص بازار تعیین می‌ شود. قاعدتاً عواملی مانند شرکت تولید کننده، نوع و حجم فروش، درجه کیفیت، میزان صادرات و واردات، وضعیت بازار ارز و…. در تعیین نرخ این اجناس تاثیرگذار خواهند بود.

کلیه این عوامل به طور دقیق مورد نقد و بررسی قرار می گیرند و در نهایت یک قیمت واحد برای کاشی سنتی صادراتی در نظر گرفته می شود.

اگر مبالغ در نظر گرفته شده به تایید اداره اصناف مربوطه رسید، طبیعتاً نرخ مشخص شده به بازار اعلام می گردد و پس از آن تمام خریداران با عنایت بر همین مبالغ نسبت به خرید خود اقدام می کنند. در غیر این صورت باید در رابطه با تعیین قیمت جدید اقدام شود.

البته با اتخاذ راهکارهای مختلف می توان خرید کاشی سنتی صادراتی را با پرداخت مبالغ مناسب تری به نسبت نرخ روزانه بازار انجام داد. به عنوان مثال اگر شما این اجناس را در هر پارت از خرید در حجم زیاد تهیه فرمایید، درصد ویژه ‌ای از نرخ نهایی برای شما کم شده و صد البته می توانید این اجناس را تا مدت طولانی در دسترس خود داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید