مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کاشی سنتی فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

محل تولید کاشی سنتی فیروزه ایقیمت کاشی سنتی فیروزه ای

کاشی سنتی فیروزه ای یکی از انواع کاشی های بسیار زیبا و اصیل می باشد که از دیرباز تاکنون مورد استفاده بسیاری از افراد در سراسر کشور قرار گرفته است. فروشنده کاشی فیروزه ای این محصول را با روش های متعدد در اختیار مشتریان قرار داده و تا بتوانند در ساختمانهای سنتی خود مورد استفاده قرار دهند. این کاشی ها با استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب با قیمتی بسیار عالی و کیفیتی مناسب تولید شده که مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند. 

فروشنده کاشی سنتی فیروزه ای

محل تولید کاشی سنتی فیروزه ای

محل تولید کاشی سنتی فیروزه ای کاشی ها یکی از مصالح بسیار پرکاربرد در  مشاغل ساختمان سازی به کار می رود که از مهمترین مشخصات آنها می توان به دوام و استحکام بالای آن اشاره کرد که در برابر عوامل جوی نامناسب، دچار ترک نمی شود.
شهر اصفهان به دلیل داشتن مساجد با رنگ آبی و فیروزه ای به شهر آبی معروف شده است که می توان تولید اصلی کاشی‌های فیروزه‌ای را به این شهر اختصاص داد.
از دیگر اماکن تولید کاشی سنتی فیروزه ای می توان به شهر شیراز، یزد و مشهد اشاره کرد.  زیرا این چهار شهر جزو مناطق قدیمی و تاریخی کشور است که مساجد و اماکن قدیمی بسیار زیادی دارد و بیشترین کاربرد کاشی های سنتی در مساجد، زیارتگاه ها و نماهای سنتی می باشد.
این کاشی های فیروزه ای می توانند نمای بسیار زیبایی به ساختمان ها بدهد که از نمونه های آن می توان به کاشی هفت رنگ و معرق اشاره کرد. این کاشی ها به دلیل طرح و رنگ های متنوعی که دارند مورد استفاده در بافت های قدیمی است. بیشترین اشکال به کار رفته در این کاشی ها شبکه، خشت، نقوش گل، آیه های قرآنی و طبیعت است. 

قیمت کاشی سنتی فیروزه ای

قیمت کاشی سنتی فیروزه ای همانطور که گفتیم تولید کاشی سنتی در انواع و اقسام مختلفی در شهرهای گوناگون تولید می‌شود که با توجه به محل تولید آن و اشکالی که دارد،  قیمت ‌گذاری می‌شود از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاشی  فیروزه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در کاشی
  •  برند تولید کننده 
  • محصول میزان تقاضا و نحوه خرید

هر چقدر مواد اولیه به کار رفته در این کاشی از کیفیت بالایی برخوردار باشد، کاشی به دست آمده درجه یک بوده و نشانه مرغوبیت دارد. اگر شما هم جزء خریداران عمده محصول هستید باید به تولید کنندگان اصلی آن مراجعه کنید.
در این صورت شما مستقیماً خرید خود را از تولید کننده انجام می دهید و در هزینه های اضافی و گزاف خود صرفه جویی کرده و می توانید، محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.
نحوه خرید مستقیم اگر به روش غیر حضوری و اینترنتی انجام شود، علاوه بر این که در وقت و هزینه های اضافی خود صرفه جویی می کنید، می توانید به مشخصات و جزئیات کامل محصول دسترسی داشته باشید و آن را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید