مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان آجر لعابدار بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه ساخت آجر لعابدارقیمت روز آجر لعابدار

امروزه فروش آجر لعابدار یکی از اقدامات مهمی است که فروشندگان آجر لعابدار بدون واسطه در کشور به شکل بسیار مطلوب و کارآمدی انجام می دهند به نحوی که موجب می شود در میزان کاهش قیمت نهایی این محصولات تاثیرات بسیاری را به همراه داشته باشند و این فروشندگان موجب شده اند که بازار خوبی برای انواع این آجر در کشور رقم زده شود.

فروشندگان آجر لعابدار بدون واسطه

نحوه ساخت آجر لعابدار

نحوه ساخت آجر لعابدار آجر لعابدار همان آجر سنتی می باشد که بر روی آن پوششی به نام لعاب را گرفته و همچنین یکی از وسایل بسیار لازم و ضروری برای ساخت و ساز حیاط، دیوار، باغچه و…برای افراد می باشد.

تولید این محصولات به نحوی می باشد که ابتدا خاک رس را به مقادیر مورد نیاز برداشته و آن را به صورت بسیار مطلوبی جداسازی و تمیز نموده و سپس با توجه به وزن و متناسب با آن، آب اضافه می نمایند و به شکل بسیار خوبی ورز می دهند تا مخلوطی از آب و خاک که اصطلاحا به آن گل گفته می شود ایجاد شود.

سپس گل ها را در قالب های مستطیلی شکل را که از قبل آماده کرده اند می ریزند تا شکل اولیه و حالت خود را پیدا کند و کمی خشک شود. پس از انجام این فرایندها، خشت و یا همان گل ها را از قالب ها در آورده و آن را در کوره آجر پذیری طبق چیدمانی درست قرار می دهند تا آجر به شکل صحیحی پخته شود.

پس از پخته شدن آجر، آن هار ا به خارج از کوره می آورد و لعاب های مختلف و رنگی را بر روی آن ها ریخته و برای تثبیت شدن لعاب مورد نظر آجر را دوباره به داخل کوره قرار می دهند و سپس طبق زمانبندی مناسبی از آن خارج می نمایند و پس از گذراندن این فرایندها و سرد شدن آن، آجر لعابدار به شکل بسیار مطلوبی تهیه و تولید می شود.

قیمت روز آجر لعابدار

قیمت روز آجر لعابدار امروزه با توجه به افزایش خرید و تقاضای افراد برای دسترسی و خرید آجر لعابدار موجب شده که این محصولات قیمت های مختلفی را داشته باشد که از جمله عوامل مهمی که می تواند بر قیمت روز آجر لعابدار تاثیرات بسیاری را داشته باشد شامل: نحوه خرید و فروش و عرضه آن، جنس و کیفیت، رنگ، اندازه و وزن آن می باشد.

همچنین لازم است بدانید که نوسانات بازار ارز و دلار و افزایش و یا کاهش ناگهانی آن موجب می شود که در میزان تعیین قیمت روز این آجرها در کشور تاثیرات بسیاری را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، خرید اینترنتی و عمده این محصول مرغوب و با کیفیت از حمله راهکارهای بسیار پرسودی به شمار می آید که در میزان کاهش قیمت آجر لعابدار بسیار موثر و مفید می باشد و موجب شده که مخاطبان بسیاری را در هر نقطه از کشور به سوی خود جذب نماید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید