مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان کاشی اسلیمی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت محبوبیت کاشی اسلیمی اصفهانقیمت گذاری کاشی اسلیمی اصفهان

انواع کاشی به خصوص کاشی های سنتی با داشتن ویژگی های بی نظیر و کاربرد های منحصر به فرد خود روز به روز از توجه و تقاضای بیشتری برخوردار شدند و در این زمان تولید کنندگان و فروشندگان کاشی اسلیمی اصفهان در صدد افتادند تا خط تولید این محصول را گسترش دهند و آن را در مقادیر عمده و انبوه در اختیار مشتریان قرار دهند تا همواره بتوانند پاسخگوی نیاز روز افزون بازار باشند.

علت محبوبیت کاشی اسلیمی اصفهان

با گسترش استفاده از انواع کاشی تولیدی های زیادی در شهر های مختلف و صنعتی تاسیس شد تا هر یک با تولید محصولاتی نوین و بی نظیر بتوانند بازار فروش کاشی سنتی را در دست بگیرند.

نهایت تلاش تولید کنندگان منجر به در دست گرفتن بازار این محصول توسط تولید کنندگان اصفهانی گردید؛ زیرا آن ها هنگام تولید کاشی از بهترین مواد اولیه و نوین ترین روش ها بهره می گیرند و محصول نهایی آن ها از درجه بندی کیفی بالایی برخوردار است.

کاشی های اصفهانی دارای نقش و نگار هایی ویژه از طرح هایی با سبک های مختلف می باشند که هر یک از این طرح ها در چندین رنگبندی وارد بازار می گردد و توجه هر سلیقه ای را به خود جلب می کند.

یکی از پر فروش ترین طرح ها کاشی اصفهان، کاشی اسلیمی می باشد که با داشتن طرح های سنتی و اسلامی مانند نقش و نگار هایی که بیانگر ‌روایات اسلام و یا سنت های مختلف آن هستند، می باشد.

این کاشی ها با ظرافت و دقت خاصی طراحی شده اند و با ورود به دیگر کشور ها و فروش در بازار های خارجی تا حد زیادی معرف و نمایانگر تاریخ متمدن اسلام هستند و موجب تبلیغ این دین به دیگر کشور ها از طریق طرح های زیبا می شوند.

قیمت گذاری کاشی اسلیمی اصفهان

مشتریان هنگام خرید کاشی اصفهان قیمت های متنوعی از این محصول را در بازار مشاهده می کنند که علت این امر بدین صورت است که قیمت هر نوع کاشی با توجه به معیار های مشخصی از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان تعیین می شود.

به طور مثال ابعاد و اندازه کاشی و یا ضخامت آن امری اساسی و تاثیر گذار هنگام قیمت گذاری محسوب می شود و مشتریان با توجه به نوع نیاز و استفاده خود ابتدا کاشی را در اندازه و نوع دلخواه انتخاب کرده و سپس با پرسش و پاسخ از فروشندگان اطلاعات کافی درباره ویژگی ها و قیمت آن را کسب می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید