مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان کاشی هفت رنگ سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی هفت رنگ چیست؟مراکز فروش کاشی سنتی هفت رنگ

با گسترش ساخت و ساز ها و سایر فعالیت های مربوط به این حوزه مانند کاشی کاری بنا های مختلف، استفاده از انواع کاشی به خصوص کاشی های سنتی شدت گرفت و این اقلام در مقادیر انبوهی تولید و عرضه شدند و با استفاده از روش های متعددی توسط فروشندگان کاشی هفت رنگ سنتی به فروش رسیدند و در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار گرفتند.

کاشی سنتی هفت رنگ چیست؟

به منظور آشنایی با کاربرد های کاشی هفت رنگ سنتی بهتر است ابتدا با ماهیت و چیستی آن آشنا شویم تا به طور کامل بر ویژگی های آن احاطه پیدا کنیم و با دیدگاهی کامل آن را انتخاب کنیم.

کاشی هفت رنگ که با نام کاشی خشتی نیز در بازار یافت می شود دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که موجب شده است روز به روز مشتریان بیشتری جذب این محصول شوند و روند خرید و فروش آن طی چند سال متوالی همواره صعودی باشد.

کاشی هفت رنگ یا کاشی خشتی با استفاده از خشت های مرغوب و درجه یک در کوره های آجر پزی پخته می شوند و سپس با استفاده از مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها فراوری می شوند و در اندازه های متغیری برش داده می شوند و متناسب با نیاز های مختلف وارد بازار می گردند.

تولید کنندگان کاشی هفت رنگ در هر مرحله از تولید محصول روی آن نظارت مستقیم دارند و پیش از پخت کاشی ها با استفاده از ابزارآلات سنجش میزان مواد مختلف در ترکیبات اولیه کاشی خشتی را می سنجند و پس از کسب اطمینان از متعادل بودن آن اقدام به تولید و عرضه کاشی درجه یک می نمایند.

هم چنین آن ها این محصول را در چندین طرح و مدل های تاریخی وارد بازار نمودند تا این محصول طی هر استفاده بهترین جلوه را برای مصرف کننده ایجاد کند.

مراکز فروش کاشی سنتی هفت رنگ

تولید کنندگان کاشی هفت رنگ علاوه بر استفاده از بهترین روش های تولید، آن ها با به کارگیری نوین ترین و بهترین روش های عرضه محصولی مرغوب را به بهترین شکل در اختیار مشتریان قرار دادند.

آن ها مراکز فروش متعددی را در شهر های مختلف تاسیس کردند تا مشتریان بتوانند با استفاده از خرید بدون واسطه کاشی سنتی محصول مورد نظر را به صورت مستقیم مشاهده کنند و پس از کسب اطمینان از مرغوبیت آن، اقدام به خریدی رضایت بخش و پر سود نمایند و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید