مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه توزیع کاشی سنتی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم درباره کاشی سنتیخرید کاشی سنتی در تهران

کاشی یکی از کاربردی ترین انواع مصالح ساختمانی به شمار می آید و امروزه در طرح و رنگ های متنوع تولید و ارائه می شود که با توجه به استفاده زیاد در ساختمان ها و کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان زیادی دارد. این روزها فروشگاه توزیع کاشی سنتی تهران این محصول را به شیوه های مختلف و به صورت کلی و یا جزیی به خریداران ارائه می کند.

فروشگاه توزیع کاشی سنتی در تهران

نکات مهم درباره کاشی سنتی

نکات مهم درباره کاشی سنتی کاشی سنتی نیاز زیباترین انواع کاشی های تولید شده در کشور است که علاوه بر طرح و نقش بسیار زیبا و شیک از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد و تنوع بالایی در ابعاد و اندازه دارد. این کاشی در طرح های زیبای گل و طبیعت، بته جقه و سرو همچنین در رنگ های فیروزه ای، سفید، لاجوردی و …. مشاهده می شود که هر کدام دارای زیبایی و جذابیت خاصی می باشند. این کاشی ها در شرکت های تولیدی به بهترین شکل لعاب کاری می شوند و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراشیدگی دارند همچنین در مقابل حرارت و تغییرات دمایی و رطوبت بسیار مقاوم هستند و تغییری در کیفیت و رنگ آنها ایجاد نمی شود و در مکان های مختلف استفاده می شوند.

لعاب های به کار رفته در این کاشی ها براقیت و شفافیت خاصی به کاشی ها می بخشد و باعث انعکاس نور و روشنایی بهتر محیط می شود. امروزه انواع کاشی طرح سنتی با توجه به کیفیت مرغوب و ماندگاری بالا دارای متقاضیان زیادی می باشند و از فروش بسیار خوبی در سراسر کشور برخوردار هستند.

خرید کاشی سنتی در تهران

خرید کاشی سنتی در تهران در حال حاضر امکان خرید کاشی سنتی تهران به روش های گوناگون برای مشتری فراهم می باشد و یکی از آسان ترین راه ها، خرید به صورت اینترنتی است که با توجه به دسترسی قشر وسیعی از مردم به اینترنت و فضای مجازی امروزه خرید آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده است و پس از ثبت سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مشتری ارسال خواهد شد و این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه‌های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

این روزها شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای مختلف کشور در حوزه تولید انواع کاشی در ابعاد و طرح های متنوع از جمله طرح سنتی در حال فعالیت می باشند و این محصول را با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه‌های مدرن و پیشرفته مطابق با استانداردهای لازم طراحی و تولید می کنند و پس از آماده شدن با بهترین بسته بندی راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید