مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عمده کاشی سنتی استخر

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی استخر مرغوب چه مشخصاتی دارد؟فروشنده بهترین کاشی سنتی استخر

کاشی سنتی استخر همانطور که از نامش پیداست برای داخل استخر استفاده می شود و طرفداران خاص خودش را دارد و در ابعاد مختلف تولید شده به این دلیل از کاشی های مخصوص استفاده می شود چون باعث سر خوردن افراد در استخر نمی شود.

فروشگاه آنلاین تولید کننده تلاش می کند کاشی با کیفیت عرضه کنند و امکانی قرار داده اند تا بدون واسطه و با خرید مستقیم از خود سایت تولید کننده جنسی با کیفیت به صورت عمده و جزیی را به آسانی انجام دهید.

فروشگاه عمده کاشی سنتی استخر

کاشی سنتی استخر مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

کاشی سنتی استخر مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

عوامل زیادی برای ساخت کاشی مرغوب احتیاج است مثل تهیه خاک مناسب و ترکیبات معدنی مرغوب که مهم ترین لازمه ساخت کاشی می باشد،

کاشی سنتی استخر مرغوب جذب آب کمی دارد که باعث می شود کاشی استخر منظم‌باقی بماند، یک‌ کاشی مرغوب باید در برابر آب مقاومت زیادی داشته باشد، مشخصات دوم در لعاب کاشی است که نباید کم‌رنگ شود و باید در مقابل کثیف شدن مقاوم باشد که به راحتی بشود تمیزش کرد پس باید لعاب آن در مقابل دیگر کاشی ها مقاوم تر باشد.

کاشی های استخر نباید برای پوست خطرناک باشد پس مواد با کیفیت و سالم را باید استفاده کرد، کاشی استخر باید در مقابل سرد و گرم شدن آب مقاومت بالایی داشته باشد و نباید در مقابل تغییر دمای آب بشکند یا ترک بردارد، کاشی استخر باید ضد لغزش باشد چه وقتی خشک باشد و وقتی هم که خیس باشد این ویژگی را باید داشته باشد.

فروشنده بهترین کاشی سنتی استخر

فروشنده بهترین کاشی سنتی استخر

یک نکته مهم دیگر در فروش کاشی این محصول این است که کاشی های استخر به دلیل نوع استفاده از آن در مخصوص استخر ها است بیشتر در معرض تغییرات دما آب قرار میگیرد و باید لعاب سفال پشت کاشی با روی آن یکی باشد و اگر این لعاب سفال کاشی کمتر باشد در مواجه به کوچکترین تغییر دما روی کاشی ترک بر میدارد.

پس هنگام خرید حتما این نکته را به خاط بسپارید به همین دلیل سعی کنید این مصالح ساختمانی حساس را از هر جایی خرید نکنید و فقط از مراکز معتبر تولید کننده سفارش دهید تا جنسی مرغوب با همین کیفیت برایتان ارسال کنند و با قیمتی به صرفه بدون واسطه از دو جهت سود خواهید برد هم جنس با کیفیت و هم بدون واسطه برایتان ارسال می شود و هزینه واسطه حذف می شود و قیمتی مناسب دارد.

پس داشتن آگاهی برای خرید بسیار اهمیت دارد که این آگاهی را مشاوران سایت های معتبر ما به شما قبل از خرید می دهند تا مطمئن خرید کنید و بدانید برای انواع استخر ها چه نوع و چه اندازه ای سفارش دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید