مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عمده کاشی فیروزه ای اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات کاشی فیروزه ای اصفهانفروشنده بزرگ کاشی فیروزه ای اصفهان

کاشی به عنوان یکی از مصالح پرکاربرد، اهمیت بسیار بالایی در صنعت ساختمان سازی دارد. این محصول در انواع مختلف در بازار موجود است و در همین راستا، فروشگاه ما توانسته، با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار، اقدام به فروش عمده کاشی فیروزه ای اصفهان نماید. کاشی های این مجموعه با داشتن طراحی منحصر به فرد، طرفداران زیادی دارد. چرا که محصولات تولیدی بسیار چشم نواز بوده و می توانند نقش موثری در دکوراسیون ایفا کنند.

فروشگاه عمده کاشی فیروزه ای اصفهان

بررسی مشخصات کاشی فیروزه ای اصفهان

بررسی مشخصات کاشی فیروزه ای اصفهان یکی از زیباترین انواع کاشی، کاشی فیروزه ای اصفهان می باشد. طراحی این کاشی به گونه ای است که باعث ایجاد جلوه ای چشم نواز می شود. همچنین تمامی رنگ ها و نقوش این محصول ثابت بوده و در طولانی مدت دچار رنگ پریدگی نمی شود. اما در زمان خرید علاوه بر توجه به زیبایی، باید سایر عوامل تاثیر گذار را نیز مد نظر قرار داد.

کاشی فیروزه ای اصفهان، با بهره مندی از پیشرفته ترین ماشین آلات و شیوه نامه های ساخت کاشی، تولید می شود. ویژگی مهم این کاشی، مقاومت بالای آن ها در برابر انجماد و گرما است. چرا که به صورت تمام لعابدار ساخته می شود. همچنین از دیگر مزایای آن می توان به طول عمر بالا، مقاومت در برابر هوازدگی و جذب آب صفر اشاره کرد.

از دیگر خصوصیات این محصول، قابلیت اجرای آن روی سطوح مختلف است که به صورت یکپارچه بدون هیچ گونه مشکلی نصب می شود. از آنجا که کاربرد این نوع کاشی گسترده است، میزان درجه لغزندگی آن حائز اهمیت می باشد که این نکته به خوبی رعایت شده است. همچنین از طرفی، با در نظر گرفتن جذب آب صفر، نفوذناپذیری کاشی در مطلوب ترین حالت ممکن قرار دارد. همچنین از آنجا که ممکن است کاشی برای فضاهای بیرونی به کار برود، عدم یخ زدگی آن بسیار قابل توجه است. قابل ذکر است، کاشی فیروزه ای اصفهان از بالاترین مقاومت در برابر سرما و یخ بندان برخوردار است.

فروشنده بزرگ کاشی فیروزه ای اصفهان

فروشنده بزرگ کاشی فیروزه ای اصفهان مجموعه ما به عنوان مجموعه ای موفق در زمینه فروش انواع کاشی رنگی، مطابق با بهترین استانداردها در ارائه خدمات فعالیت می کند و با توجه به توان رقابتی در بازار، پتانسیل فروش به صورت انبوه را دارا می باشد. تمامی مراحل فروش کاشی مبتنی بر ارائه بهترین کیفیت با قیمتی مناسب است تا جلب رضایت مشتریان به نحو شایسته فراهم گردد. از آنجا که قیمت هر متر کاشی با توجه به نوع طرح و رنگ متفاوت می باشد، به همین سبب برای اطلاع از قیمت و همچنین ثبت سفارش خود، از هم اکنون می توانید با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید