مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه کاشی سنتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید کاشی سنتیخرید انواع کاشی سنتی ایرانی

کاشی سنتی یکی از انواع مختلف کاشی های ایرانی به شمار می رود که از گذشته دور تولید آن در کشور انجام شده و برای بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه کاشی سنتی ایرانی انواع مختلف این کاشی را در طرح های گوناگون و با قیمت مناسب به خریداران آن در سراسر کشور ارائه می نماید و آنها نیز می ‌توانند در تماس مستقیم با این فروشگاه ها کاشی سنتی مورد نظر خود را درخواست نمایند.

فروشگاه کاشی سنتی ایرانی

مراحل تولید کاشی سنتی

مراحل تولید کاشی سنتی

فرآیند تولید کاشی سنتی شامل مراحل بسیار زیادی است که به طور خلاصه در اینجا شرح داده می شود.

برای تهیه این کاشی قبل از هر چیز باید از خاک مناسب و فرمول شده استفاده کرد و با اضافه کردن مواد اولیه به آن اقدام به آماده سازی گل نمود سپس آن را قالب زده و در کوره قرارداد تا پخت اولیه انجام شود.

کاشی های به دست آمده از پخت اولیه لعاب دهی می ‌شوند سپس مجددا در کوره قرار داده شده تا کاملاً پخته شوند. این کاشی ها بعد از خروج از کوره به کاشی معرق معروف هستند.

اکنون کاشی آماده انجام نقاشی بر روی آن است که این کار در گذشته به روش سنتی و امروزه با استفاده از دستگاه‌های طرح زنی و رنگ آمیزی انجام می شود. کاشی های رنگ کاری شده را در کوره قرار می ‌دهند تا کاملاً خشک گردند و سپس مجدداً آنها را با لعاب می پوشانند تا ظاهر براق و زیبایی پیدا کنند و رنگ بندی آنها از بین نرود.

کاشی ها را مجدداً در کوره قرار می دهند تا لعاب آنها کاملاً پخته شود. در پایان این مرحله و با خروج کاشی ها از کوره و سر شدن آنها، آماده نصب بر روی قسمت های مختلف ساختمان از قبیل دیوار پله و سایر بخش ها می باشند.

خرید انواع کاشی سنتی ایرانی

خرید انواع کاشی سنتی ایرانی خرید انواع کاشی سنتی ایرانی از فروشگاه عرضه کننده این محصول به طور مستقیم و بدون واسطه قابل انجام است و خریداران می توانند به دلیل نبود واسطه ها این محصول را با قیمت بسیار ارزان تری به دست آورند.

خرید این کاشی از طریق همین وب سایت ارزان ترین و مناسب ترین روش خرید محسوب می ‌شود زیرا خریدار می ‌تواند در مراجعه به این وب سایت انواع مختلف طرح های کاشی را مشاهده نموده و از میان آنها گزینه های مورد نظر را انتخاب کند سپس به صورت آنلاین سفارش خود را به فروشنده اعلام نموده تا در اولین فرصت ممکن محموله سفارشی با بسته بندی ویژه و با تضمین سلامت برای وی ارسال گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید