مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه کاشی سنتی معقلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آن چه باید درباره کاشی سنتی معقلی بدانیدسفارش انواع کاشی سنتی معقلی

به بزرگترین فروشگاه انواع کاشی سنتی که مراجعه کنید، در آنجا با محصولات بسیار متنوعی مواجه خواهید گشت، اما یکی از کاشی هایی که بیش از همه توجه شما را به خود جلب نموده و بی شک آن را به لیست انتخابی تان خواهید افزود، کاشی سنتی معقلی است که تلفیقی از کاشی و آجر بوده و با توجه به طرح و نقش خاص خود، بیشتر در معماری اسلامی به جایگاهی بالا دست یافته است.

فروشگاه کاشی سنتی معقلی

آن چه باید درباره کاشی سنتی معقلی بدانید

آن چه باید درباره کاشی سنتی معقلی بدانید کاشی های سنتی دارای تفاوت های آشکاری با کاشی های مدرن بوده و حتی هنوز هم استفاده از آنها در برخی از فضاهای موجود مرسوم می باشد.
این کاشی ها که اصالت و قدمت را با خود به یدک می کشند، انواع مختلفی را شامل گشته که اگر بخواهیم یکی از پرطرفدارترین مدل این کاشی ها را نام ببریم، می توان به کاشی معقلی اشاره کرد.

آنچه که لازم است درباره کاشی معقلی بدانید را در موارد زیر آورده ایم که توجهتان را به آنها جلب می سازیم:

  1. کاشی کاری معقلی از زمان های بسیار دور در حدود پادشاهی سلجوقیان آغاز شده و تا به کنون ادامه یافته است که این موضوع نشان از قدمت دیرینه این محصول دارد.
  2. نقوش مختلف شکلی و نوشتاری در این کاشی وجود داشته که همگی آنها با ترکیب کاشی و آجر پدیدار گشته اند و از همین رو با همه‌ی کاشی های سنتی دیگر فرق دارند.
  3. در مقایسه کاشی معقلی و کاشی هفت رنگ می توان گفت که مدل معقلی بعد از هفت رنگ رواج یافته، اما به دلیل اینکه همراه با هزینه های کمتری می باشد، بیشتر محبوب واقع شده است.
  4. همچنین این محصول در مقایسه با انواع دیگر کاشی سنتی، مقاومت خیلی بیشتری را دارا بوده و به همین جهت تزئینات پایدارتری را می توان با آن ایجاد کرد.
  5. شکل های متعددی را می توان در این کاشی مشاهده کرد، از جمله کاشی معقلی طرح زیگزاگی، کاشی معقلی طرح مربع اریبی، طرح خطوط بنایی و …

سفارش انواع کاشی سنتی معقلی

سفارش انواع کاشی سنتی معقلی اگر تصمیم به سفارش انواع کاشی سنتی معقلی دارید، بهتر است بدانید که از این کاشی علاوه بر طرح های گوناگونی که در بخش قبل به آن اشاره نمودیم، ابعاد مختلفی وجود داشته و در آخر شما انتخاب کننده هستید.
اما پیش از اینکه این کاشی سنتی زیبا و اصیل ایرانی را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید، لازم با دو مزیت بسیار مهم آن که در محبوبیت و رواج استفاده از آن بی تاثیر نبوده اند هم آشنا شوید که عبارتند از:

  1. با توجه به اینکه در این محصول، متریالی مثل کاشی و آجر به کار رفته اند، لذا هیچ یک از تغییرات دمایی مثل سرما و گرما در کاشی ها اثر نخواهند کرد.
  2. همچنین از پریدگی لعاب کاشی نیز جلوگیری به عمل می آید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید