مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه کاشی هفت رنگ سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی گره چینی چیست؟روش های فروش کاشی سنتی

با افزایش روز افزون تقاضا های افراد و شرکت ها برای خرید و دستیابی به انواع کاشی های سنتی و دست ساز این اقلام در مقادیر عمده ای تولید و عرضه شدند؛ هم چنین شرکت های تولیدی این محصول علاوه بر تلاش های فراوان برای گسترش خط تولید کاشی هفت رنگ سنتی اقدام به ایجاد روش های نوین برای عرضه آن نیز نمودند و به همین منظور آن ها دست به احداث فروشگاه کاشی هفت رنگ سنتی نمودند تا مشتریان بدون واسطه بتوانند به محصول مورد نظر دست پیدا کنند.

کاشی سنتی گره چینی چیست؟

یکی از انواع پر فروش کاشی های سنتی، کاشی گره چینی می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و با ایفای نقش صحیح خود روز به روز از توجه و استفاده بیشتری در میان سازندگان برخوردار می شود.

فرایند تولید کاشی گره چینی مقداری با فرایند تولید دیگر کاشی های سنتی تفاوت دارد که این تفاوت در تولید موجب ایجاد تمایز در ویژگی ها و جلوه ظاهری کاشی نیز گردیده است.

کاشی گره چینی از چیدن قطعات کاشی کنار یکدیگر به وجود می آید و دارای طرح ها و مدل های بی نظیری می باشد که در فرایند های متعددی از آن استفاده می شود.

این کاشی ها علاوه بر اینکه جهت کف پوشی و دیوار پوشی بنا های عمومی و تاریخی استفاده می شوند ، برای اماکن شخصی و باغ عمارت ها کاربردهای فراوانی پیدا کرده اند، در کنار اینکه این امکان وجود دارد هر فردی به لحاظ نقشی و طرحی ، سلیقه خود را در تولید این محصول دخیل دهد و کاملا طرح مد نظر خود را که متنساب با آن موقعیت است جهت تولید به کارگاه تولیدی واگذار کند و چنین کاری محدودیتی برای تولید کننده این محصول وجود ندارد. و در نتیجه  رنگبندی ها و طرح های متنوعی که دارند می توانند جلوه ای بی نظیر و چشمگیر در مکان مورد استفاده ایجاد کنند.

هم چنین این کاشی ها می تواند به منظور مرمت و بازسازی بنا های قدیمی و سنتی و بازسازی موزه ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند و با استحکام و مقاومت بالایی که دارند طی استفاده دوام و ماندگاری زیادی داشته باشند.

 

 

 

 

روش های فروش کاشی سنتی

خرید و فروش کاشی سنتی از روش های گوناگون و مختلفی صورت می پذیرد تا مشتریان بتوانند با توجه به وقت و شرایط در دسترس خود بهترین روش را انتخاب کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنند.

یکی از مطمئن ترین و رایج ترین روش های عرضه کاشی سنتی در طرح های مختلف عرضه آن در فروشگاه ها و مراکز فروش حضوری می باشد تا مشتریان در این روش بتوانند به طور کامل نظاره گر کیفیت و سلامت کاشی باشند و آن را در طرح ها و رنگبندی های مختلف مشاهده کنند و با توجه به مکان مورد نظر و سلیقه شخصی خود بتوانند بهترین انتخاب و بهترین خرید را داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید