مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش استثنایی کاشی سنتی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم در خرید کاشی سنتیصادرکنندگان انواع کاشی سنتی رنگی

کاشی های سنتی که از گذشته های دور همواره مورد توسط و استفاده عده زیادی قرار داشته اند با ایفای نقش صحیح خود روز به روز مشتریان بیشتری را جذب نموده اند و با استفاده از معماری های سنتی و تاریخی جلوه های زیبا و ماندگاری را برای مصرف کنندگان ایجاد نموده اند و در شرایط فروش کاشی سنتی رنگی با قیمت های بی نظیری به فروش رسیده اند.

نکات مهم در خرید کاشی سنتی

از آن جایی که کیفیت این محصول تاثیر بسیار زیادی در تعیین ویژگی ها و عملکرد صحیح آن دارد، ملاک اصلی مشتریان و مصرف کنندگان نیز محسوب می شود و به همین علت آن ها هنگام خرید همواره در جست و‌ جوی انتخاب و خرید محصولی درجه یک و باکیفیت می باشند تا ضمن برخورداری از مزایا و ویژگی های آن، دچار خسارت و ضرر و زیان مالی نشوند.

از این رو تیم فروش و پشتیبانی ما به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان می باشند تا راهنمایی های لازم در جهت انتخاب خریدی رضایت بخش را در اختیار آن ها قرار دهند.

پیشنهاد تولید کنندگان ما خرید مستقیم از تولیدی های کاشی ایرانی می باشد زیرا این کاشی ها از مواد اولیه مرغوب و اصل و با به کارگیری دستگاه های مجهز و پیشرفته ای تولید شده اند و در نتیجه درجه بندی کیفی بالایی دارند.

بافت این کاشی ها متراکم و نفوذ ناپذیر می‌ باشد به همین علت این محصول دارای درجه سختی و مقاومت بالایی می باشد و به این ترتیب طی سرد و گرم شدن های پی در پی و یا تحمیل وزن های سنگین دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود ‌‌و می تواند به منظور کف پوشی یا دیوار پوشی واحد های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

صادرکنندگان انواع کاشی سنتی رنگی

استفاده از طرح های قدیمی و تاریخی هنگام تولید کاشی های سنتی رنگی و هم چنین کیفیت بالای آن ها موجب شد تا علاوه بر بازار داخلی، عده زیادی در بازار های خارجی دیگر کشور ها نیز خواهان خرید و استفاده از این محصول از تولید کنندگان ایرانی شوند و به این ترتیب سهم صادرات بالایی در سال به آن تعلق بگیرد.

صادرکنندگان این محصول با صادرات کاشی رنگی به دیگر کشور ها مزایای اقتصادی فراوانی را برای کشور ایجاد کردند و جلوه ای مقتدر و توانمند از‌ تولید کنندگان ایرانی برجای گذاشتند.

تیم فروش این محصول با ایجاد بهترین روش ها آن را در مقادیر گسترده هم در اختیار مشتریان داخلی و هم در اختیار مشتریان خارجی قرار دادند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید