مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع سرامیک سنتی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های سرامیک سنتی اصفهانمراکز فروش انواع کاشی های سنتی

انواع کاشی و سرامیک که از اقلام ضروری و اساسی طی ساخت و ساز های مختلف به شمار می رود توسط تولید کنندگان ایرانی در تولیدی های مختلفی در شهر های مختلف از جمله اصفهان تولید گشته است و با داشتن کیفیت و مرغوبیتی ویژه مورد توجه و استفاده عده بسیار زیادی قرار گرفته است به طور که امروزه کیفیت انواع سرامیک سنتی اصفهان زبانزد مصرف کنندگان در شهر ها و کشور های مختلف می باشد.

کاربرد های سرامیک سنتی اصفهان

تلاش های بی وقفه و مستمر تولید کنندگان ایرانی به ویژه در شهر اصفهان منجر به طراحی و تولید سرامیک هایی نوین و کاربردی با طرح های ویژه شوند.

در مدل های مختلف سرامیک های اصفهان طرح هایی سنتی و قدیمی به کار گرفته شده اند که با فرهنگ و معماری ایرانی عجین شده است و جلوه ای بی نظیر و زیبا را در نهایت ایجاد می کنند.

از سرامیک های تولید شده در اصفهان به منظور کف پوشی و دیوار پوشی بنا های مختلف و حتی تزئین بنا های ساختمان های گوناگون استفاده می شود.

این کاشی ها از چنان کیفیت و مرغوبیتی برخوردار هستند که می توانند طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرند و خسارات مالی برای مصرف کنندگان ایجاد نکنند.

این سرامیک ها در دو نوع دست ساز و صنعتی در بازار یافت می شوند و در طراحی های آن ها از سبک های متنوع سنتی و مدرن استفاده شده است که انواع سنتی آن با نقوش مذهبی و قدیمی بیشتر در معماری های باستانی و مرمت مکان های عمومی و مذهبی و سنتی مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مدرن و کلاسیک آن بیشتر طی ساخت و ساز های شخصی مورد استفاده قرار می گیرند.

مراکز فروش انواع کاشی های سنتی

احداث مراکز فروش کاشی سنتی در اصفهان و دیگر شهر ها موجب دسترسی آسان تر مشتریان و مصرف کنندگان به انواع کاشی های درجه یک اصفهان گردیده است.

به طوری که مشتریان در صورت داشتن وقت و شرایط کافی می توانند به این مراکز مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از فروشندگان دریافت کنند و به این ترتیب آن را با قیمتی مناسب تر از سایر روش ها دریافت کنند.

در این روش آن ها شاهد تنوع بالای محصول در طرح ها و رنگبندی های متنوع می باشند و مشتریان می توانند با دستی باز انتخابی رضایت بخش داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید