مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین تابلو کاشی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف تابلو کاشیمراکز پخش تابلو کاشی سنتی

ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد انواع کاشی موجب شد تا استفاده از آن ها تنها به صنعت ساخت و ساز محدود نشود و از انواع کاشی استفاده های زیادی در تولید سازه های هنری به خصوص انواع کاشی نمایند و تولید کنندگان نیز اقدام به تولید و فروش بهترین تابلو کاشی سنتی در شهر های مختلف کشور نمودند تا در پاسخگویی به بازار نقش موثری داشته باشند.

مدل های مختلف تابلو کاشی

تابلو های کاشی با ظرافتی خاص طراحی و تولید می شوند اما در این اینکه دارای جذابیت و ظرافت می باشند از کیفیت و مرغوبیت بالایی نیز برخوردار هستند.

بافت آن ها بسیار مقاوم عمل کرده و نقش نفوذ ناپذیری زیادی از خود نشان می دهد و به این ترتیب مدت زمان زیادی بدون فرسایش و شکستگی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از انواع طرح های محبوب کاشی تابلو، کاشی سنتی در مدل های مذهبی می باشد که در این طرح ها طراحان و نقاشان مستعد ایرانی اقدام به ایجاد نقش و نگار های مذهبی می کنند.

آن ها تصاویر بسیاری از روایات و یا شخصیت های مذهبی را روی این کاشی ها می کشند و در بسیاری از موارد با خطاطی هایی خاص مانند خط نستعلیق ذکر ها و نام هایی خاص روی آن می نویسند.

ذکر صلوات، وان یکاد، نام ائمه و معصومین، شعر های اسلیمی و … از جمله خطاطی هایی است که روی های کاشی اسلیمی با طرح های مذهبی نوشته می شود.

این کاشی ها در رنگبندی های متنوعی عرضه می شوند تا بتوانند در طیف وسیعی از سلایق مورد پسند واقع شوند و روز به روز با جذب مشتریان بیشتر، سهم فروش بالاتری را به خود اختصاص دهند.

مراکز پخش تابلو کاشی سنتی

مشتریان همواره پس از انتخاب محصول در پی یافتن شیوه های آسان و قابل دسترس برای خرید آن می باشند تا بتوانند با توجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب کرده و به محصول مورد دست پیدا کنند.

تولید کنندگان و عرضه کنندگان کاشی تابلو نیز مشتریان را رها نکرده و برای آن ها هر دو روش خرید حضوری و غیر حضوری را فراهم نمودند و در نهایت آن ها را به خرید حضوری تشویق نمودند.

در این شرایط آن ها می توانند به مراکز پخش و فروشگاه های عرضه کاشی مراجعه کرده و آن را بدون واسطه و با قیمتی مناسب تر خریداری کنند و بدین ترتیب خریدی رضایت بخش و مطمئن داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید