مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تابلو کاشی سنتی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح ها و رنگبندی های تابلو کاشیبازار فروش کاشی تابلو کاشی سنتی مرغوب

جلوه زیبای تابلو کاشی های ایرانی در کنار کیفیت آن ها منجر به محبوبیت دو چندان آن ها در بازار گردید و این امر موجب شد تا طی مدت زمانی کوتاه حجم عظیمی از درخواست ها برای خرید و دستیابی به انواع تابلو کاشی در بازار پدید آید و در نتیجه تولید کنندگان این محصول در صدد افتادند تا با گسترش خط تولید تابلو کاشی سنتی آن را در مقادیر کافی و زمان مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند و علاوه بر تامین نیاز بازار، در این عرصه کسب سود نمایند.

طرح ها و رنگبندی های تابلو کاشی

وجود سلایق مختلف در جامعه منجر شد تا تولید کنندگان اقدام به طراحی و تولید کاشی تابلو در چندین سبک متفاوت نمایند تا این محصول بتواند مورد پسند همگان قرار بگیرد و رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کنند.

یکی از محبوب ترین طرح های کاشی، کاشی تابلو های سنتی می باشد که به طور معمول در طراحی آن ها از تصاویر و نوشته های قدیمی و تاریخی استفاده می شود.

در کاشی هایی که روی آن ها خطاطی می شود و نوشته دارند به طور معمول از رنگ های روشن با زمینه های زیبا استفاده می شود تا نوشته های روی این محصول به وضوح دیده شود.

در بسیاری از طراحی ها روی این کاشی نوشته هایی اسلیمی و یا طرح هایی تاریخی و سنتی همراه با امور دینی نگاشته می شود تا این محصول در صورت صادر شدن به دیگر کشور ها بتواند تا حدی معرف و بیانگر سنت ها و فرهنگ های پیشین باشند.

این کاشی ها در اشکال هندسی متفاوتی تولید می شوند که از انواع مربع و مستطیل آن به صورت گسترده تری استفاده می شود زیرا مساحت آن ها بیشتر و طراحی روی آن ها آسان تر صورت می پذیرد.

بازار فروش کاشی تابلو کاشی سنتی مرغوب

کیفیت ویژه در کنار جلوه زیبا و قیمت استثنایی کاشی تابلو منجر شد تا روز به روز سهم فروش این محصول افزایش یابد و مشتریان بیشتری جذب این محصول شوند.

تولید کنندگان نیز با تلاش های فراوان از دو روش حضوری و غیر حضوری انواع مختلف تابلو کاشی را در اختیار مشتریان قرار دادند تا آن ها متناسب با وقت و شرایط در دسترس خود بهترین روش ها را انتخاب کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

آن ها می توانند با مشاوران فروش ما تماس بگیرند و از آن ها راهنمایی های لازم جهت دریافت محصولی درجه یک را دریافت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید