مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده کاشی سنتی دست ساز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید کاشی سنتی دست سازبازار کاشی سنتی دست ساز

خرید و فروش عمده کاشی سنتی دست ساز به چند دلیل برای مشتریان و مصرف کنندگان با سود همراه است و آن ها را از خریدی رضایت بخش و پر سود بهره مند می سازد زیرا از این طریق مشتریان می توانند آن را در مقادیر بالا خریداری کنند و با قیمتی مناسب تر آن را دریافت کنند و همزمان از محصولی درجه یک و کاربردی بهره مند شوند.

مراحل تولید کاشی سنتی دست ساز

استفاده از انواع کاشی و سرامیک با گذشت زمان شدت یافته است و چندین نوع مختلف از این اقلام در بازار عرضه شده اند تا هر یک متناسب با نیاز های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند.

به طور عمده کاشی های موجود در بازار در دو دسته صنعتی و دست ساز دسته بندی می شوند که بیشتر افراد در جست و جوی خرید کاشی های دست ساز می باشند زیرا استفاده از این کاشی ها آن ها را از محصولی مرغوب تر با ماندگاری بیشتر برخوردار می سازد.

مواد اولیه کاشی های دست ساز با دقت زیادی توسط تولید کنندگان و هنرمندان این محصول انتخاب می شوند و به همین دلیل محصول نهایی دارای درجه بندی کیفی بالایی می باشد.

ابزار آلات و دستگاه های به کار گرفته شده هنگام ساخت کاشی دست ساز بسیار ساده و ابتدایی بوده و در فرایند تولید آن بیشتر از نیروی انسانی استفاده شده است به همین علت این کاشی ها دارای ظرافت و جلای خاص تر و استقامت و دوام بالا تر می باشند.

هم چنین کاشی های دست ساز دارای طرح ها و رنگبندی های متنوعی می باشند تا بتوانند توجه هر سلیقه ای را جلب کنند و رضایت مشتریان را به دست بیاورند.

بازار کاشی سنتی دست ساز

سهم فروش کاشی های سنتی دست ساز در بازار زیاد است و این کاشی ها طی چند سال متوالی همواره روند صعودی در خرید و فروش را در دست دارند.

قیمت های کاشی دست ساز با توجه به کیفیت و جلوه زیبای آن ها بسیار مقرون به صرفه و نازل می باشد زیرا آن ها از دوام بالایی برخوردار هستند و طی استفاده می توانند مدت زمان زیادی ایفای نقش صحیح داشته باشند.

روش های متعدد عرضه کاشی سنتی نیز موجب شده تا مشتریان در هر شرایطی بتوانند روشی آسان و قابل دسترس را انتخاب کرده و در حداقل زمان ممکن به محصول دلخواه دست یابند و حتی آن را بدون واسطه و در مقادیر عمده خریداری نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید