مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده کاشی هفت رنگ تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از کاشی هفت رنگ تهرانقیمت گذاری کاشی هفت رنگ

ایفای نقش صحیح کاشی هفت رنگ تهران موجب توجه چند برابری مشتریان و مصرف کنندگان به این محصول گردید و این امر موجب شد تا روز به روز تقاضا ها برای خرید و دستیابی به آن شدت بگیرد و تولید کنندگان و عرضه کنندگان ایرانی اقدام به گسترش خط تولید آن نمایند و با فروش عمده کاشی هفت رنگ تهران آن را در مقادیر عمده در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهند.

مزایای استفاده از کاشی هفت رنگ تهران

استفاده از انواع کاشی های سنتی از گذشته های دور رواج داشته است و امروزه نیز با گسترش ساخت و ساز ها این کاشی ها از تقاضا و فروش ویژه ای برخوردار شده اند به طوری که تولید کنندگان بسیاری وارد عمل شدند تا با عرضه آن در مقادیر کافی و زمان مناسب نهایت سود و استفاده را نیز کسب کنند.

یکی از پر مصرف ترین انواع کاشی های سنتی، کاشی هفت رنگ می باشد که در کارخانه های زیادی در شهر های مختلف تولید شده است و با برند های متنوعی عرضه گردیده است که یکی از موفق ترین آن ها کاشی هفت رنگ تولید شده توسط تولید کنندگان تهرانی می باشد.

این کاشی ها با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده اند و فرایند فراوری و برش آن ها با استفاده از مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها صورت گرفته است و به این ترتیب آن ها از کیفیت و درجه سختی بالایی برخوردار هستند.

مقاومت و دوام بالای این کاشی ها موجب شده است تا طی استفاده دیرتر از سایر کاشی ها دچار ترک خوردگی و فرسایش شود و مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت گذاری کاشی هفت رنگ

قیمت کاشی هفت رنگ تهران با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود و تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول همواره معیار های مختلفی را برای قیمت گذاری این محصول معرفی می کنند.

درجه بندی کیفی محصول امری بسیار مهم و اساسی در تعیین قیمت کاشی می باشد و بدیهی است که انواع درجه یک کاشی نسبت به انواع درجه دو و سه آن از قیمت بالا تری برخوردار می باشند.

عامل موثر دیگر شیوه توزیع و نحوه فروش آن می باشد به طوری که اگر مشتریان از روش های حضوری و مستقیم اقدام به خرید نمایند و آن را بدون واسطه دریافت کنند کاشی را با قیمتی کمتر و سود بیشتر خریداری می کنند و به این ترتیب خریدی رضایت بخش و پر سود را تجربه می نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید