مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم سرامیک سنتی آشپزخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگبندی های متنوع سرامیک سنتی آشپزخانهمراکز عرضه سرامیک سنتی آشپزخانه

سرامیک سنتی آشپزخانه با عملکرد دقیق خود در کنار ایفای نقش صحیح روز به روز مشتریان بیشتری را جذب کرده و از سهم فروش بالا تری برخودار شده است، هم چنین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کاشی و سرامیک اقدام به ایجاد روش های نوین و آسان به منظور فروش مستقیم سرامیک سنتی آشپزخانه نمودند و آن را در مقادیر عمده و انبوه در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دادند.

رنگبندی های متنوع سرامیک سنتی آشپزخانه

طی ساخت و ساز واحد های مسکونی جدید تر و مدرن تر از کاشی های مخصوصی به منظور پوشش دیوار ها و کف اشپزخانه استفاده می کنند که این کاشی ها با ساختار و قابلیت های منحصر به فردی که دارند از انواع دیگر کاشی متمایز گشته اند.

انواع سرامیک های اشپزخانه دارای ترکیباتی روی سطح بیرونی خود می باشند که به آن ها خاصیت ضد آبی بخشیده است و موجب شده است تا طی استفاده هنگام تماس با رطوبت از خود مقاومت نشان دهند و دچار ترک خوردگی و فرسایش نشوند.

این سرامیک ها در چندین طرح و رنگبندی مختلف به خصوص طرح های سنتی و کلاسیک طراحی و تولید می شوند تا متناسب با سلایق گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند و طی هر استفاده بیشترین بازدهی را داشته باشند.

رنگبندی های متنوع این سرامیک ها در کنار کیفیت بی نظیر و قیمت استثنایی این محصول منجر شد تا این محصول بتواند طی چند سال متوالی همواره روند صعودی در خرید و فروش را در دست داشته باشد و مشتریان آن به صورت روز افزون افزایش یابند.

در نتیجه این عوامل تولید کنندگان اقدام به گسترش خط تولید این محصول نمودند تا پاسخگوی نیاز بازار باشند و بتوانند آن را در مقادیر عمده وارد بازار کنند.

مراکز عرضه سرامیک سنتی آشپزخانه

امروزه فروشگاه های زیادی در سرتاسر کشور تاسیس شده اند که سرامیک های سنتی اشپزخانه در چندین طرح مختلف و در مقادیر بالا در آن ها موجود شده است.

این امر موجب بهره مندی مشتریان از خرید بدون واسطه سرامیک آشپزخانه شده است تا آن ها بتوانند شاهد کیفیت و سلامت محصول به صورت مستقیم باشند و آن را در طرح ها و رنگبندی های گوناگون مشاهده کنند تا بتوانند با توجه به سلیقه شخصی خود بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند.

خرید بدون واسطه موجب شده است تا آن ها با پرداخت هزینه کمتر، سود بیشتری را دریافت کنند و به این ترتیب خریدی رضایت بخش و بی نقص از محصولی مرغوب داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید