مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم سرامیک سنتی دیوار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سرامیک های دیوار پوشبازار فروش کاشی سنتی دیوار

استفاده از انواع کاشی و سرامیک در ساخت و ساز های ایرانی از گذشته اولویت داشته است و امروزه با گسترش این صنعت استفاده از آن ها با افزایش چشمگیر مواجه شده است به طوری که تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول با ایجاد روش های فروش مستقیم سرامیک سنتی دیوار آن را در مقادیر عمده و انبوه در اختیار مشتریان قرار دهند.

انواع سرامیک های دیوار پوش

کف پوشی و دیوار پوشی واحد ها و بنا های در حال ساخت یکی از مراحل اساسی و مهم در طی فرایند های عمرانی به شمار می رود و بدون نقص بودن این مرحله را درجه بندی کاشی های به کار گفته شده تعیین می کند.

به همین علت تولید کنندگان ایرانی در صدد افتادند تا با اصولی ترین روش ها دست به تولید و عرضه کاشی های سنتی دیوار بزنند و آن ها را با قیمت هایی مناسب و مقرون به صرفه وارد بازار نمایند.

سرامیک های سنتی دیوار پوش دارای انواع مختلفی هستند که یکی از محبوب ترین آن ها کاشی گره چینی می باشد که در چندین طرح و رنگبندی متنوع تولید و عرضه گشته است.

این نوع کاشی های سنتی از کنار هم چیدن قطعات کاشی به وجود می آیند و دارای جلوه ای زیبا و چشمگیر می باشند و طی دیوار پوشی جلوه ای بی نظیر در مکان مورد نظر ایجاد می کنند.

نوع دیگری از کاشی های دیوار پوش با نام کاشی هفت رنگ یا خشتی نیز از کیفیت و استقامت بالایی برخوردار هستند به همین علت نوع مناسبی از کاشی برای دیوار پوشی به شمار می روند.

کاشی های معرق نیز نوع دیگر از کاشی های دیوار پوش هستند که از تراشیدن تکه های کوچک کاشی و تلفیق آن ها با یکدیگر ایجاد می شوند و طبق سلیقه مشتریان می توانند انتخاب شوند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

بازار فروش کاشی سنتی دیوار

رونق بازار فروش سرامیک سنتی دیوار موجب گسترش خط تولید این محصول گردید و تلاش های مضاعف تولید کنندگان و عرضه کنندگان ایرانی منجر شد تا بهترین روش ها برای دسترسی مشتریان به این محصول ایجاد شد.

طی چند سال اخیر همواره روند صعودی در خرید و فروش به این محصول کاربردی و ویژه تعلق داشته است و مشاوران فروش و تیم پشتیبانی ما همواره از طریق پاسخگویی تلفنی و حضوری کمک رسان مشتریان در جهت اطلاع یابی از روش های خرید کاشی سنتی و انتخاب پر سود و پر بازده آن می باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید