مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم کاشی سنتی گیلان

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های کاشی سنتی گیلانفروشگاه کاشی سنتی گیلان

فروش مستقیم کاشی سنتی گیلان در پرتو همت و تلاش های بی نظیر تولید کنندگان و عرضه کنندگان ایرانی در شهر های مختلف به خصوص شهر های شمالی و گیلان صورت می پذیرد تا مشتریان همواره امکان دریافت بدون واسطه محصول را داشته باشند و بتوانند آن را با قیمتی مناسب تر از سایر روش ها خریداری کنند و‌ نهایت سود را از خرید رضایت بخش خود کسب کنند.

کاربرد های کاشی سنتی گیلان

از انواع کاشی های سنتی با جنس های مختلف در صنایع ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی استفاده های زیادی می شود به همین علت آن ها در جنس های متعددی وارد بازار شده اند تا متناسب با هر نیازی کارآمد واقع شوند.

به طور مثال کاشی های شیشه ای، فلزی، سرامیکی و … از جمله کاشی های پر کاربرد می باشند که در میان موارد ذکر شده کاشی سرامیکی از فروش و استفاده ویژه ای برخوردار است.

از این کاشی ها در دیوار پوشی و کف پوشی واحد های تجاری و مسکونی و حتی پوشش بنا ها و ساختمان ها نیز استفاده می شود به همین علت استقامت و دوام آن ها از توجه شایانی برخوردار است.

تولید کنندگان نیز با اضافه کردن فلدسپات و کلسیم به افزایش درجه سختی و مقاومت آن ها پرداختند تا مشتریان طی استفاده از کاشی های سرامیکی دچار فرسایش و ایجاد خسارت نشوند.

در بسیاری از موارد از کاشی های سنتی گیلان در پوشش کف حوض و پوشش آبنماها نیز استفاده می گردد که ویژگی های ساختاری و ظاهری آن ها تا حدی با کاشی های معمولی تفاوت دارد و دارای ویژگی هایی است که آن ها را برای این استفاده متناسب ساخته است.

فروشگاه کاشی سنتی گیلان

امروزه فروشگاه های مجهز و معتبری در نقاط مختلف شهر تاسیس شده است تا مشتریان بتوانند با مراجعه به این فروشگاه ها بر کیفیت و اصالت کالا نظارت مستقیم داشته باشند.

هم چنین آن ها می توانند تمامی سوالات و ابهامات خود درباره ویژگی ها و قیمت محصول را با پرسش و پاسخ از فروشندگان مستقر در فروشگاه ها برطرف نمایند تا خریدی مطمئن داشته باشند.

مشتریانی که امکان مراجعه حضوری و خرید مستقیم ندارند می توانند با فروشندگان و مشاوران فروش تماس گرفته و اقدام به خرید غیر حضوری و سفارش کاشی سنتی نمایند و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند و علاوه بر اینکه محصولی درجه یک و مرغوب را دریافت می کنند؛ هزینه مناسبی نیز بپردازند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید