مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم کاشی هفت رنگ شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کاشی هفت رنگ از نظر کاربردشرکت پخش کاشی هفت رنگ در شیراز

کاشی هفت رنگ شیراز از زیباترین کاشی های مورد استفاده در اماکن تاریخی و مذهبی است که استفاده از آن در ایجاد فضای زیبا و نمای آرام و دلنشین تاثیر بسزایی دارد، قیمت این کاشی ها به طور مستقیم به میزان کیفیت و شیوه توزیع و فروش آن بستگی دارد، بنابراین فروش مستقیم کاشی هفت رنگ شیراز از برند معتبر محصول یکی از بهترین شیوه های خرید با تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب به شمار می رود.

فروش مستقیم کاشی هفت رنگ شیراز

انواع کاشی هفت رنگ از نظر کاربرد

انواع کاشی هفت رنگ از نظر کاربرد کاشی های هفت رنگ با توجه به نوع رنگ ها و نقش های به کار رفته در آنها و همچنین سایر خصوصیات کیفی و کمی دیگر از نظر کاربرد به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند.

کاشی های هفت رنگ از هفت رنگ اصلی ایرانی نظیر لاجوردی، فیروزه ای، زرد، حنایی، سفید، قرمز و سیاه تشکیل شده است که هر کدام بر حسب نوع کاربردی که در قسمت های مختلف بنا دارند در طرح ها، ابعاد و ضخامت های متنوعی تولید می شوند.

از جمله مهمترین طرح های به کار رفته در طراحی این کاشی ها که نقش عمده ای در کاربرد آنها دارند می توان به انواع کاشی های هفت رنگ طرح اسلیمی، آیات قرآنی، گل و بوته، اشکال هندسی و … اشاره داشت.

از مهمترین موارد کاربرد کاشی های با طرح های سنتی و اسلیمی می توان به استفاده در کاشی کاری های بناهای قدیمی و تاریخی، قسمت های تزئینی و نمای برخی ساختمان ها، حوض و نمای استخر و سایر فضاهای این چنینی که از لحاظ ساختار زیباشناسی اهمیت بالایی دارند اشاره کرد.

کاشی هفت رنگی که آیات قرآنی بر روی درج می شود استفاده بیشماری در ساخت مساجد، مقبره ها و اماکن مذهبی متبرکه دارد، به طوری که استفاده از این کاشی ها در این بناها به طور مستقیم با فرهنگ و هنر اصیل اسلامی پیوندی دیرینه دارد.

شرکت پخش کاشی هفت رنگ در شیراز

شرکت پخش کاشی هفت رنگ در شیراز شرکت پخش کاشی هفت رنگ در شیراز یکی از معتبرترین مراکزی است که می توانید انواع این کاشی ها را با تضمین کیفیت و اصالت کالا با ارزان ترین قیمت ممکن به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید.

جهت اطلاع از انواع این کاشی ها و قیمت هر کدام و همچنین دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص انتخاب بهترین برند شرکت تولید و پخش این محصول می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در همین سایت با همکاران بخش فروش و پشتیبانی کالا ارتباط بگیرید.

برند سراج یکی از بهترین شرکت های توزیع و پخش کلی و معتبر این محصول در کشور است که به دلیل ارائه تضمین کیفیت محصول، ارائه مشاوره و خدمات عالی در خصوص انتخاب محصول مورد نظر و سایر خدمات دیگر به مشتریان خود توانسته طرفداران بیشماری را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید