مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم کاشی هفت رنگ یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی هفت رنگ از انواع کدام نوع کاشی می باشد؟عرضه کنندگان کاشی هفت رنگ یزد

گسترش ساخت و ساز ها و شدت گرفتن استفاده از انواع مصالح به ویژه کاشی و سرامیک موجب گسترش خط تولید این محصول و عرضه آن در مقادیر عمده و انبوه گردید. هم چنین طی مدت زمانی اندک روش های بسیاری برای خرید و دستیابی به انواع کاشی در بازار شکل گرفت که به طور معمول تولید کنندگان با فروش مستقیم کاشی هفت رنگ یزد آن را در اختیار متقاضیان قرار دادند.

کاشی هفت رنگ از انواع کدام نوع کاشی می باشد؟

امروزه با تلاش و کوشش مستمر تولید کنندگان ایرانی و هم چنین نیاز روز افزون بازار چندین نوع مختلف از کاشی طراحی و تولید شد تا متناسب با نیاز ها و شرایط گوناگون بتواند مورد استفاده قرار بگیرد و طی هر استفاده بیشترین بازدهی را داشته باشد.

به طور مثال کاشی های سنتی که از گذشته در معماری های ایرانی و ساخت و ساز های سنتی و تاریخی مورد استفاده قرار می گرفتند دارای چندین زیر مجموعه با ویژگی ها و قابلیت های مختلف می باشند. که یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین انواع کاشی های سنتی، کاشی هفت رنگ یزد می باشد.

این کاشی ها دارای بافتی مستحکم می باشند و به این ترتیب طی استفاده از خود دوام و مقاومت بالایی نشان می دهند. و می توانند مدت زمان طولانی در زمینه های مختلف به کار گرفته شوند.

نام دیگر کاشی هفت رنگ، کاشی خشتی می باشد. زیرا ماده اولیه سازنده آن خشت خام می باشد که به همراه افزودنی هایی خاص در کوره هایی مخصوص پخته و تبدیل به کاشی هایی درجه یک می شود.

این کاشی ها توسط نقاشان و طراحان مستعد داخلی طراحی می شوند. با بهترین و زیبا ترین جلوه ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند و رضایت اکثریت مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند.

عرضه کنندگان کاشی هفت رنگ یزد

ساختار ویژه و جلای زیبای کاشی هفت رنگ یزد موجب شد. تا طی مدت زمانی اندک مشتریان زیادی در بازار های داخلی و خارجی خواهان خرید این محصول شوند و سهم فروش آن روز به روز شدت بگیرد.

در نتیجه این امر عرضه کنندگان کاشی دست به کار شدند. و این محصول را در مقادیر عمده از روش های مختلفی به فروش رساندند. تا مشتریان هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم بتوانند به کاشی های دلخواه دست یافته و آن ها را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید