مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه انواع خشت لعابدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع خشت لعابدار ایرانیتولید کنندگان خشت لعابدار

با تولید خشت لعابدار درجه یک و با کیفیت؛ فروشنده ی این خشت، با افتخار اعلام می دارد که فروش تضمینی خشت لعابدار، از طریق سایت اینترنتی مجاز ایجاد شده توسط این فروشنده صورت می پذیرد. که این خشت باکیفیت مطلوب می باشد و با فروش آنلاین خشت لعابدار، این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است؛ تا خشت جدید درجه یک لعابدار را به راحتی و با قیمت مناسب تهیه نمایند‌.

 

خشت‌لعابی

بررسی انواع خشت لعابدار ایرانی

خشت سنتی

خشت لعابدار از جدیدترین و پر فروش ترین نوع خشت لعابدار است که به خاطر نوع کیفیت عالی که دارد در تمامی مکان ها قابل نصب و استفاده می باشد. اين نوع خشت لعابدار در برابر نوسانات جوی بسیار مقاوم است و مناسب استفاده برای مناطق سرد و مناطق گرم می باشد.

خشت لعابدار از ترکیب خاک رس سفید و گرانيت ساخته شده است و در کوره های مخصوص تحت دما و فشار بالا پخته می شود و سپس روی آن را لعاب و یا پلیش می زنند. استفاده از خاک رس سفید در ساخت این نوع خشت لعابدار موجب شده است تا قدرت جذب آب پایین داشته باشد و مناسب استفاده برای تزیین مکان ها می باشد.

همچنین به پخت آن با دمای حرارتی بالا سبب مستحکم شدن آن در مقابل ضربه و فشار شده است. علاوه بر موارد ذکر شده از خشت لعابدار در لعابدار و دیوار پارکینگ و راه پله ها نیز استفاده می شود.

تولید کنندگان خشت لعابدار

کاشی سنتی

این روز ها دیگر کسی علاقه ای به وقت گذرانی در ترافیک سنگین خیابان ها و بازار های شلوغ را ندارد و ترجیح می دهد خرید خود را از طریق سایت های مجاز اینترنتی انجام دهد. شرکت پخش خشت لعابدار نیز برای رفاه حال مشتریان و سهولت دسترسی آنان اقدام به فروش انواع خشت لعابدار از طریق سایت اینترنتی مربوط به فروش این خشت کرده است.

کاشی سبز

فروش خشت لعابدار که از خاک رس بدست آمده به صورت ویژه و استثنایی باعث می شود تا بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را داشته باشد. فروش مستقیم بدون واسطه از تولید کنندگان خشت در حجم های مختلف به صورت عمده و جزئی انجام می شود و به دلیل اینکه نرخ عمده فروشی نسبت به نمونه های بسته بندی شده مناسب تر است، بیشتر مردم از خرید خشت استقبال می کنند تا بتوانند با پرداخت هزینه کمتر حجم بالایی از خشت را تهیه کنند و از این طریق در هزینه ها صرفه جویی شود.

مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت مربوطه انواع خشت لعابدار را به همراه قیمت درج شده مشاهده نمایند و با اطمينان و دقت بیشتری خشت لعابدار دلخواه خود را انتخاب کرده و در قسمت اطلاعات مشتریان فرم را پر کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید